Inne
: sciganie auta w prawo za sprawa (chyba) zle ustawionej fabrycznie kierownicy
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
do trojki ospaly, na czworce i w gore odrzutowiec :)
Trzeba wylaczac VSA zeby sie lepiej zbieral..
4,0
Skrzynia biegów
ok
4,0
Układ jezdny
kupilem accorda tourer wersja executive, od nowosci "sciaga" mu kierownice na prawo (tak jakby centralne polozenie kierownicy bylo z lekkim skreceniem w prawo) co naturalnie powoduje ze powracajaca do pkt. centralnego kierownica sciaga auto w prawo -trzeba non-stop korygowac tor jazdy szczegolnie na autostradach (na polskich drogach malo odczuwalne). Co wiecej w aucie testowym wystepowal ten sam efekt !! W nowym aucie takiej klasy to raczej niewybaczalne (w jednym z wczesniejszych opinii nt. tego auta widzialem podobny komentarz innego uzykownika co oznacza ze to nie wyjatek)
Ogolnie wlasciwosci jezdne bardzo dobre.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w normie. 8,5 l/100km przy predkosci autostradowej 150-160
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za krotki okres eksploatacji, chociaz na "dzien dobry" uszkodzony zamek bagaznika
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
problem ze sciaganiem na prawo od nowosci to duzy minus
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]