w zimie powolne nagrzewanie a także przy niższych temp.(około +5 st.C) przy jednokrotnym podgrzaniu świec nieprzyjemny huk przy zapalaniu silnika(przy dwukrotnym podgrzaniu jest lepiej), przy minus 25 był problem z zapaleniem, IV i V bieg dynamika super,
4,0
Skrzynia biegów
niezłe
2,0
Układ jezdny
ząbkowanie opon, nurkujące przy V powyżej 170km/h, serwis ma wymienic wachacze, myślę że masa auta plus niezbyt szczęśliwie dobrana charakterystyka zawieszenia troszkę psuje dobre wrażenia
Komfort
4,0
Widoczność
kiepsko do tyłu na szczęście mam radar cofania
4,0
Ergonomia
Z marzeń mogła by być pamięć ustawień fotela, lusterek dla conajmniej dwóch uzytkowników
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
parowanie szyb na początku jazdy, smród z klimatyzacji, w zimie długie nagrzewanie wnętrza
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
stuki z zawieszenia plus "buczenie" z tylnej osi związane z usz kodzeniem opon (ząbkowanie)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trzeszczenie plastików, skrzypi pedał sprzęgła, bardzo miękki lakier podatny na zarysowania
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
[l/100km]