I moim zdaniem bardzo dobrze, że 5-cio biegowa, a nie 6-cio jak w większości konkurencyjnych samochodów
5,0
Układ jezdny
Pendolino na szynach:)
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu OK, do tyłu katastrofa!
Zdecydowanie za małe lusterka!
Nic nie wudać przy cofaniu w ciasnym miejscu.
4,0
Ergonomia
Na początku zamiast za gałkę radia chwytałem za pokrętło klimatyzacji, ale to kwestia przyzwyczjenia.
WKURZJĄCY bak przycisku do szybkiego sciszania radia! (np. kiedy zadzwoni telefon)
A poza tym wszystko wzorowo!
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą, przy zimnym silniku szyby parują jak oszalałe!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto duże, ale mało funkcjonalne. Znakomicie nadaje się na służbowe wyjazdy z aktówką, ale wyjazd na weekend z dzieckiem na tylnej kanapie to ewidentnie nie jest przeznaczenie dla tego auta.
5,0
Wyciszenie
Super
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przyzwoicie, z jedną uwagą - ten silnik żre olej jak szalony i co ciekawe w serwisie twierdzą, że tak ma być. Do kosztów eksploatacji trzeba doliczyć koszt dolewanego oleju (około 1 litra na 10 000 km) wysokości około 120 złotych, które trzeba wydać między przeglądami. Chyba że ktoś zdecyduje się lać jakieś tańsze badziewie, ale to już według uznania.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 4 miesiącach na masce pojawiły się pęcherze jak na wartburgu, ale cóż, traktuję to jako wypadek przy pracy. Pomalowano w ramach gwarancji.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
[l/100km]