Honda z tym silnikiem z całą pewnością nie jest autem dla każdego, chociażby ze względu na naprawdę wysokie ceny części. Za zawór EGR potrafią zaśpiewać w hurtowni 1200 zł, a a zestaw rozrządu 1100. Kupując samochód z tą jednostką trzeba liczyć się z wydatkami na takim poziomie. Podobnie, jak z wieloma drobnymi, acz drogimi w naprawie usterkami, wynikającymi z wieku auta. W tej chwili na polskim rynku występują już właściwie same mocno zmęczone egzemplarze, których dalsza eksploatacja stanie się dla nowego właściciela finansową udręką.
Wrażenia
3,0
Silnik
Wysoki moment obrotowy robi dobrą robotę. Ale rozciągający się i terkoczący łańcuch rozrządu, już nie. To przypadłość bardzo wielu Accordów z tym silnikiem.
3,0
Skrzynia biegów
Poprawna. Tylko tyle i aż tyle.
4,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Blacha jest słabym punktem tego samochodu. Honda lubi zardzewieć. Możecie się zdziwić, jak źle będzie wyglądało wasze auto po dwóch polskich zimach - nawet Toyota tak mi nie gniła.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słaba, mało wydajna klimatyzacja. Mam wrażenie, że nie radzi sobie ze sporym gabarytem kabiny.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Świetny, pakowny bagażnik.
3,0
Wyciszenie
Średnie. Raczej godne segmentu C.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są drogie, a usterek nie brakuje, co sprawia, że jest to samochód finansowo kłopotliwy w utrzymaniu.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dużo problemów z elektryką (podnośniki szyb, elektrycznie regulowane fotele etc). Padająca klimatyzacja.