Silnik
: prawie rakieta, Bardzo dopracowany tylko sterowanie sprzęgłem schrzanili.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: sterowanie sprzęgłem siada
4,0
Całokształt
Całkiem przyzwoite auto z mocnym silnikiem. Szukajmy tylko zadbanych egzemplarzy bo zużyty szrot będzie duużą skarbonką z uwagi na drogie części. POLECAM tylko polifty /po 2006/ mają 6 skrzynię której bardzo brakuje w moim egzemplarzu a i spalanie jest wyższe bo brakuje 6-stki. Staram się być obiektywny i nie "lać wody".
Wrażenia
4,0
Silnik
Największy plus tego auta. Mocny, zrywny o dobrej kulturze pracy, bez turbodziury. Rozrząd na łańcuchu. Minusem w tym modelu jest układ sterowania sprzęgłem. Szybko zużywa się wysprzęglik hydrauliczny i pompa sprzęgła. ale kilka stówek i po problemie. Czasem też pada sprężyna docisku sprzęgła - nie wytrzymuje dużego momentu obrotowego -rzadkie przypadki. O dziwo dwumasa bardzo wytrzymała.
4,0
Skrzynia biegów
bez większych uwag bardzo dobrze zestopniowana jak na tylko 5 biegów. W mieście 5 biegowa i większość aut w tyle. Szczęka mi opadła nie raz. Na trasie niestety bardzo brakuje 6stki.
2,0
Układ jezdny
wszyscy chwalą a w/g mnie tylko przeciętnie. Na słabych gumach w zimie trzeba uważać bo można się przejechać - długi i stosunkowo wąski samochód bynajmniej nie ułatwia prowadzenia. Na zakrętach dziwnie się zachowuje. Stabilizacja toru jazdy poszarpuje kierownicą. Zawieszenie tylko przeciętne niestety. Sedany mają o niebo lepsze.
2,0
Karoseria
Słabo blacha podatna na rdzę zwłaszcza spód pod tyłem i progi od dołu, maska z przodu od dołu także. Accord VII polift /po 2006/ ma poprawioną a Accord VIII ma już dobrą.
Komfort
3,0
Widoczność
przeciętna. Małe szyby boczne i mała tylna. Martwe pole w przednich bocznych słupkach -trzeba uważać.
4,0
Ergonomia
może być ...tylko przednie fotele to koryta - kto takich nie lubi będzie zły tak jak ja.... To chyba największy minus tego auta.... Z tyłu już jest ok ale przednie po prostu sp....li.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa przyzwoicie tylko długo się nagrzewa ale to duży diesel więc musi.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu kiepsko z uwagi na koryta nie fotele. z tyłu ok.
2,0
Wyciszenie
kiepsko.. silnika co prawda mało słychać ale szum opon jest duży. W Peugeocie 307 SW 2.0 HDI polift jest duużo ciszej............
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 6-8 L/100km. kombi i swoje musi wypić. w civicu ten motor pali mniej 5-7.
3,0
Stosunek jakość/cena
przyzwoicie ale nie bez wad. wolę sedana lub civica. Za tą cenę nie kupiłbym 2gi raz tej kombiówki /Accord VII/ lepiej kupić civica ufo z tym motorem i 6skrzynia /jeździ jak mała rakieta/ lub Accorda VIII sedan lub kombi - dopracowane auta tylko DPF-a trzeba pilnować.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
może być . minusem jest sterowanie sprzęgłem i ......to prawie tyle. Japońscy konstruktorzy silników to jednak profesjonaliści. Polecam ten silnik i benzynowy 2.4 - malina.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pompa sprzęgła i wysprzęglik poza tym prawie nic.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
[l/100km]