Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Kombi

say, 6 lat temu
Silnik 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 191 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
3,29
22% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : prawie rakieta, Bardzo dopracowany tylko sterowanie sprzęgłem schrzanili.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : sterowanie sprzęgłem siada
4,0
Całokształt
Całkiem przyzwoite auto z mocnym silnikiem. Szukajmy tylko zadbanych egzemplarzy bo zużyty szrot będzie duużą skarbonką z uwagi na drogie części. POLECAM tylko polifty /po 2006/ mają 6 skrzynię której bardzo brakuje w moim egzemplarzu a i spalanie jest wyższe bo brakuje 6-stki. Staram się być obiektywny i nie "lać wody".
Wrażenia
4,0
Silnik
Największy plus tego auta. Mocny, zrywny o dobrej kulturze pracy, bez turbodziury. Rozrząd na łańcuchu. Minusem w tym modelu jest układ sterowania sprzęgłem. Szybko zużywa się wysprzęglik hydrauliczny i pompa sprzęgła. ale kilka stówek i po problemie. Czasem też pada sprężyna docisku sprzęgła - nie wytrzymuje dużego momentu obrotowego -rzadkie przypadki. O dziwo dwumasa bardzo wytrzymała.
4,0
Skrzynia biegów
bez większych uwag bardzo dobrze zestopniowana jak na tylko 5 biegów. W mieście 5 biegowa i większość aut w tyle. Szczęka mi opadła nie raz. Na trasie niestety bardzo brakuje 6stki.
2,0
Układ jezdny
wszyscy chwalą a w/g mnie tylko przeciętnie. Na słabych gumach w zimie trzeba uważać bo można się przejechać - długi i stosunkowo wąski samochód bynajmniej nie ułatwia prowadzenia. Na zakrętach dziwnie się zachowuje. Stabilizacja toru jazdy poszarpuje kierownicą. Zawieszenie tylko przeciętne niestety. Sedany mają o niebo lepsze.
2,0
Karoseria
Słabo blacha podatna na rdzę zwłaszcza spód pod tyłem i progi od dołu, maska z przodu od dołu także. Accord VII polift /po 2006/ ma poprawioną a Accord VIII ma już dobrą.
Komfort
3,0
Widoczność
przeciętna. Małe szyby boczne i mała tylna. Martwe pole w przednich bocznych słupkach -trzeba uważać.
4,0
Ergonomia
może być ...tylko przednie fotele to koryta - kto takich nie lubi będzie zły tak jak ja.... To chyba największy minus tego auta.... Z tyłu już jest ok ale przednie po prostu sp....li.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa przyzwoicie tylko długo się nagrzewa ale to duży diesel więc musi.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu kiepsko z uwagi na koryta nie fotele. z tyłu ok.
2,0
Wyciszenie
kiepsko.. silnika co prawda mało słychać ale szum opon jest duży. W Peugeocie 307 SW 2.0 HDI polift jest duużo ciszej............
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 6-8 L/100km. kombi i swoje musi wypić. w civicu ten motor pali mniej 5-7.
3,0
Stosunek jakość/cena
przyzwoicie ale nie bez wad. wolę sedana lub civica. Za tą cenę nie kupiłbym 2gi raz tej kombiówki /Accord VII/ lepiej kupić civica ufo z tym motorem i 6skrzynia /jeździ jak mała rakieta/ lub Accorda VIII sedan lub kombi - dopracowane auta tylko DPF-a trzeba pilnować.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
może być . minusem jest sterowanie sprzęgłem i ......to prawie tyle. Japońscy konstruktorzy silników to jednak profesjonaliści. Polecam ten silnik i benzynowy 2.4 - malina.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pompa sprzęgła i wysprzęglik poza tym prawie nic.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VII Kombi