Karoseria
: NIE BYL NIGDZIE BITY I NIE MA ANI GRAMA RDZY
2,0
Całokształt
ZA TA CENE MOGLBYM KUPIC INNEGO JAPONCA ALBO NIEMCA I HULAC PO WSZE CZASY
Wrażenia
1,0
Silnik
po kilku miesiacach eksploatacji siadla turbina, ktora zostala zregenerowana, ale lopatki w niej poszly kolejny raz, bo usterka tkwila w silniku - po sprawdzeniu na trzecim garze nie bylo kompresji - jak wiadomo naprawa silnika w tym przypadku moze byc drozsza od kupienia calego bloku, wiec kupilem blok, lecz tu zagwostka, jak silniki benzynowe moga roznic sie koncowka symbolu, tak diesel hondy nie i tak moj n22a1 nie ma sie nijak do n22a2, bo nie widzi go komputer mimo, ze wszystko inne pasowalo - KLĄTWA JEST NA TYM SAMOCHODZIE A JA SZUKAM KOLEJNEGO SILNIKA - poza tym - mocny, ale delikatny mi sie wydaje ten silnik - albo poprostu trafilem na trefnyegzemplarz z przekreconym ostro licznikiem
4,0
Skrzynia biegów
nie mialem problemow
5,0
Układ jezdny
na 18\" felgach jest nie do wybicia z toru jazdy przy pokonywaniu zakretow na wiekszych predkosciach
Komfort
4,0
Widoczność
jak to w kombiakach
5,0
Ergonomia
pasuja mi klawisze przy kierownicy - dobra rozkminka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
niby nie ma drucikow w przedniej szybie, ale ogrzewanie dziala tak, ze nie sposob jest sie do czegos przyczepic
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
PATRZ WYZEJ
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
TURBINA - KOSZT NAPRAWY 1200, BLOK SILNIKA KOLO 4-7 TYS, STRACONY CZAS NA CZEKANIE NA NAPRAWY - WIECEJ SAMOCHOD STOI NA WARSZTACIE NIZ NIM JEZDZE :(
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
[l/100km]