Silnik
: Kultura pracy silnika jest na najwyższym poziomie, gdyby nie awaryjność....
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Słabe przeguby wewnętrzne półosi prawej
Silnik
: awaryjna turbina oraz pekające kolektory wydechowe (za granicą jest program wymiany, u nas nie honorowany}
2,0
Całokształt
Niezły samochód do jazdy - znakomity w prowadzeniu, dynamiczny, cichy i w sumie wygodny. Zasługiwałby na najwyższą ocenę gdyby nie awaryjność. To jest mój piąty i najnowszy japoński samochód w tym pierwsza Honda i porażka!!! Awarie które miały miejsce nie powinny się zdarzać w samochodzie który kosztował 150 tys zł. Zrywający się łańcuch rozrządu (nie jestem odosobnionym przypadkiem) dyskwalifikuje markę z kolejnego zakupu. Moim zdaniem w czteroletnim samochodzie z przebiegiem poniżej 200 tys km nie powinny występować awarie których naprawa w serwisie kosztuje tyle ile samochód z tego rocznika na giełdzie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo elastyczny, nie wymaga pracy biegami.
4,0
Skrzynia biegów
Świetny trzeci bieg - tutaj można poczuć co potrafi silnik
3,0
Układ jezdny
Byłoby ok gdyby nie stuki w zawieszeniu
Komfort
3,0
Widoczność
grube przednie słupki ograniczają widoczność przy skręcaniu
3,0
Ergonomia
przełączanie wskazań licznika do bani, brak komputera w wersji tourer to jakieś nieporozumienie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
po prostu ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mało miejsca z tyłu przy cofniętym fotelu,
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochód drogi w utrzymaniu, oraz awaryjny. Zawiodłem się na marce ceny w serwisach - z kosmosu! Wymiana żarówki ksenonowej w ASO w Katowicach to 420 złotych (kupiłem oryginalny palnik Osram stosowany przez Hondę za 140 zł i wymieniłem sam)
1,0
Stosunek jakość/cena
Honda ma świetnie działający marketing. Gdyby samochody działały równie niezawodnie - byłaby to najlepsza marka. Niestety Honda od klientów wymaga więcej niż od siebie. Szkoda. Więcej nie dam się nabrać.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awarie tylnej klapy(w ASO nie wiedzą co jest przyczyną - rozebrali, popatrzyli , poskładali i działa!!! Zapłaciłem ponad 300 złotych, po pół roku znowu nie działa)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przegub wewnętrzny prawy po 140000 km powodował wibracje. W ocenie serwisu do wymiany części za łączną kwotę 2500 zł + robocizna.Po targach oraz konsultacjach wymieniono sam przegub wewnętrzny i wszystko jest ok!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
[l/100km]