Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Kombi

Jacek, 16 lat temu
Silnik 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Silnik + skrzynia to mocne atuty auta, wysiada nawet BMW 520 (ciężko pracujący lewarek, twarde sprzęgło, trubo dziura w silniku)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : maska falowała w czasie jazdy powyżej 100km - okazało się, że trzeba wyregulować zderzaki gumowe pod przednią krawędzią
4,0
Całokształt
w sumie auto jest fajne, dobrze się prowadzi, nieźle wygląda, ale prawdopodonie nie kupię go następnym razem
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest świetny, bez turbo dziury, chętnie przyspiesza w każdych warunkach i jest cichy
5,0
Skrzynia biegów
zmiana biegów lekko i precyzyjnie, skrzynia cicha
4,0
Układ jezdny
precyzyjny, dobrze trzyma drogi, ale niestety kiepsko tłumi nierówności zwłaszcza prostopadłe do osi jezdni.
Komfort
3,0
Widoczność
ciągły problem na światłach (mam 180cm i fotel całkiem na dole) - nie widać sygnalizatora. Przednie słupki trochę zasłaniają. Szyby małe kiepska widoczność na boki. Lusterka łatwo się brudzą (osłony nic nie dają).
4,0
Ergonomia
wszystko dopasowane, jedynie fotele w wersji sport są ala kubełkowe i ani nie da się siedzieć wygodnie, ani nie trzymają jak prawdziwe kubełki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
trodno się do czegokolwiek przyczepić, zimą grzeje szybciej niż przeciętny diesel (mam porównianie np. z C5 i BMW 5)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest ok, nie można narzekać
3,0
Wyciszenie
niestety nie najlepiej, radio trzeba pogłaszać, głośno słychać układy trakcyjne i inne hałasy z zewnątrz. Może wybrzydzam, bo przedtem jeździłem Citroenem C5 i BMW 5 - oba były świetnie wygłuszone.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
duże zaskoczenie na autostradzie - spalanie powyżej 7l przy prędkościach do 150km na godzinę (trasa PL - Chorwacja latem). Dla porównania Citroen plaił 6.5l, a BMW (2l diesel) 6.4 przy prędkościach 160 a nawet 180km/h. Znajomy, który jechał ze mną Saabem 93 1.9D spalił o 25% mniej oleju (takowaliśmy w tej samej stacji). Za to w mieście auto pali ok przy delikatnym operowaniu gazem, udawało mi się nawet osiągać spalania rzędu 6.6l. W trybie mieszanym (taki mam na co dzień) osiągam ok. 7.1l (podobnie paliły mi poprzednie auta ok. 7.0-7.2l)
4,0
Stosunek jakość/cena
chyba raczej dobrze biorąc pod uwagę niezawodność auta
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak narazie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
18,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VII Kombi