Inne
: Nic mnie nie zaskoczyło. To fajne auto i wiedziałem, że takie jest :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: to najsłabszy punkt. Polecam konserwację podłogi zaraz po zakupie.
4,0
Całokształt
Całkiem fajne auto. Porządnie wykonane, pozbawione w zasadzie wad fabrycznych co w dzisiejszych czasach jest ewenementem. Stosunkowo dynamiczne i umiarkowanie oszczędne. Estetycznie kontrowersyjne, moim zdaniem wersja kombi zestarzała się bardzo brzydko. Wygląda jak trumnowóz, sedan znacznie lepiej wypada pod tym względem. Sytuację ratują trochę dokładki z wersji Type-S.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niezniszczalny, prosty jak konstrukcja cepa. Zdecydowanie przeznaczony dla amatorów kosiarek :) Kręci się bardzo wysoko, mi to średnio pasuje - jestem przyzwyczajony do turbo benzyny, gdzie full boost był przy 3 tys. obrotów. A tu przy trzech tysiącach to silnik się przeciąga, ziewa i czeka na więcej :) Przy 6 tysiącach jest fajnie :)
4,0
Skrzynia biegów
Długa skrzynia, nie trzeba mieszać. Biegi wchodzą precyzyjnie, bez zgrzytów.
5,0
Układ jezdny
Trzeba przyznać, że jak na przednionapędówkę to jeździ bardzo fajnie. Stabilnie w zakrętach, przy zachowaniu akceptowalnego poziomu komfortu. Częsci zawiechy tanie.
Komfort
3,0
Widoczność
Ani dobrze ani źle. Nie wyróżnia się na tle innych aut tego segmentu.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto duże ale przestrzeni jakby brakuje. Z tyłu pasażerowie mogliby mieć więcej miejsca na nogi. Fotele również mogłyby być bardziej wygodne. Ale to japończyk, tu liczy się fun z jazdy, a nie kanapa :)
4,0
Wyciszenie
Lexus to to nie jest ale przesadnie głośno również nie jest. Nie na tyle żebym odczuł to jako dyskomfort.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Max ocena. Auto się nie psuje w zasadzie, rozrząd na łańcuchu. Jedyne koszta to paliwo, opony i wymiany eksploatacyjne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Accord mocno trzyma cenę. Za podobne pieniądze można kupić auto szybsze, bardziej komfortowe i lepiej wyposażone. Natomiast dla wyznawców VTEC będzie czymś czego nie da się zastąpić. Cena uzasadniona również niezawodnością na ponadprzeciętnym poziomie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu się praktycznie nic nie psuje. Czasem jakiś czujnik ABS czy tego typu pierdoła ale to wszystko do naprawy niskim kosztem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zupełnie nic. Tu się nie ma co zepsuć. Silnik pancerny, chyba, że robimy sobie jaja i wymiany oleju to dla nas czarna magia, do tego pałujemy pod czerwone pole od startu do mety. Ale w ten sposób da się załatwić każdy samochód. Auto do "bulu" proste ale nie prostackie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
[l/100km]