Układ elektryczny
: Otwieranie klapy bagażnika z pilota
5,0
Całokształt
Świetny samochód na długie trasy, szybki, mocny i dość oszczędny. Przy regularnej, okresowej wymianie płynów i elementów eksploatacyjnych nie wymaga żadnego dodatkowego wkładu finansowego. Mógłby być lepiej wyciszony. Ale frajdy z jazdy daje mnóstwo.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo ładnie przyspiesza od niskich obrotów, na trójce ciągnie do 170km/h - powyżej 4 tys - rakieta. Przepiękny dźwięk przy dynamicznej jeździe, przy spokojnej delikatnie mruczy.
5,0
Skrzynia biegów
Automat - bez zarzutów, pracuje płynnie, szybkie kickdowny.
5,0
Układ jezdny
Jedzie jak przyklejony, nie buja się na łukach, precyzyjny układ kierowniczy, pełna kontrola nad samochodem.
Komfort
4,0
Widoczność
Nieźle, ale przednie słupki lekko ograniczają. Małe lusterka, ale nie ma martwego punktu, więc można się przyzwyczić.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń, wszystko pod ręką, na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag, chłodzi/grzeje jak powinna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kombi ma dłuższy rozastaw osi niż sedan, więc i miejsca z tyłu jest więcej. Z przodu fenomenalnie, świetnie wyprofilowane, trzymające na zakrętach fotele.
3,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze do 140km/h, powyżej zaczyna szumieć. Poprzeczne nierówności głośno słyszalne we wnętrzu. Konkurencja oferuje więcej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tą pojemność i moc - jest dobrze. Miasto 12-13l, trasa 8-10l, w zależności od warunków i stylu jazdy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wart swojej ceny w 100%.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Praktycznie bez usterek. Jedyne co przestało działac to automatyczne otwieranie klapy bagażnika z pilota.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedyne co odwiedzam regularnie to standardowe przeglądy co 20 tys i stacja benzynowa. Nie zespusło się do tej pory nic.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
[l/100km]