Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Kombi

Roskolnikov, 17 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto wysmienite pod kazdym wzgledem, bardzo wygodne zarowno na krotkich jak i dlugich trasach,cudowny system audio no i zapach tej skóry... Poza drobnymi szczegolami wspomnianymi powyzej nie widze zadnych minusow.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik wysoceelastyczny przy czym bardzo wygodny i póki co niezawodny. Moc w stosunku do masy zdecydowanie wystarczająca bynajmniej do przeciętnej jazdy.
5,0
Skrzynia biegów
Naprawdę nic do zarzucenia, krótkie i ciche przelozenia kazdego biegu.Gałka początkowo moze wydawać sie mala, ale to juz kwestia przyzwyczajenia.
4,0
Układ jezdny
Przesiadlem sie z Francuza, w którym zawieszenie sprawialo, ze auto wrecz plynelo po nierownosciach, tutaj wydaje sie byc troche twarde, ale w gruncie rzeczy równiez bez zastrzezen.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ona delikatnie ograniczona do tylu, ale nie jest najgorzej-nie postrzegam tego jako minus w tym aucie tym bardziej, ze uzywam w wiekszosci lusterek zewnetrznych.
5,0
Ergonomia
Poprzez zespolenie calej deski rozdzielczej az po szycie siedzen calosc wg. mnie jest kapitalna plus bardzo ladnie wygladajaca kierownica z remote control audio i cruise control.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W razie potrzeby wnetrze nagrzewa sie bardzo szybko i tak samo szybko chlodzi, klimatyzacja dwustrefowa-bardzo wygodna sprawa za calosc pelna piatka.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu to zdecydowany luksus zarówno dla kierowcy jak i pasazera, elektryczne siedzenia pozwalaja na pelen zakres pozycji w kazdym kierunku.Z tylu dla osob ok 2m miejsca wystarcza w sam raz i raczej nie bedzie mozliwosci polozenia nogi na noge :-)
5,0
Wyciszenie
Stojac na swiatlach, skrzyzowaniu itd. silnika naprawde nie slychac nawet przy maksymalnym wyciszeniu radia.Przy predkosci 180km/h nadal mozemy swobodnie rozmawiac a niewielkie dzwieki jakie dochodza do wnetrza to tylko szum powietrza i tarcie opon o powierzchnie czego w gruncie rzeczy nigdy sie pewnie nie wyeliminuje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Musimy liczyc sie ze spalaniem okolo 10 litrow na 100km a ceny przegladow i ewentualnch napraw (o tych ostatnich poki co ze slyszenia-oby jak najdluzej) nie sa tanie, ale jak wiadomo jest to Honda i nikt przeciez nie decyduje sie na to auto z czysto ekonomicznych wzgledow.
5,0
Stosunek jakość/cena
Posiadam nowa Accord w najbogatszej wersji, rowniez tutaj stawiam piatke. Wydalem pieniadze warte luksusu, wygody i nade wszystko bezpieczenstwa jakie Japonczycy zaoferowali w tym modelu.Polecam wszystkim!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy tym kilometrazu nie mialem jeszcze okazji wymieniac doslownie niczego oprocz jak wiadomo elementow sciernych jak opony, klocki, serwisu (olej, filtry itd.) i oby bylo tak jak najdluzej :-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam nadzieje, ze sie takie nie przydaza :-)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
10,2
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VII Kombi