Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Kombi

jinxsior, 17 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 88 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Jestem zachwycony. Za dwa tygodnie zakładam gaz, wiec problem spalania bede mial z głowy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jestem zachwycony pracą tego silnika.Poprzednio jezdzilem C5 w dieslu i przesiadka na tą rakiete pokazala plusy benzynki.Każda przejazdzka wywoluje usmiech na mojej twarzy.Samochod jest niesamowicie zwinny i swietnie pracuje na wysokich obrotach. Czasami podczas postoju odczuwam delikatne falowanie obrotow w przedziale 600 do 800, nie wiem czy wlacza sie wtedy wentylator i skaczą obroty czy jest inny powod.
5,0
Skrzynia biegów
No niestety w tym przypadku równiez musze dac max. Skrzynia to poezja, biegi po lekkim dotknieciu dzwigni same wskakuja na swoje miejsce.Rewelacja.
5,0
Układ jezdny
Samochod swietnie trzyma sie drogi, nierownosci pokonuje zgrabnie bez zbednego telepania i podskakiwania. Zawieszszenie dobrane jest w bardzo precyzyjny sposob. Nie jest to C5 w którym sie płyneło.Ogólnie jestem bardzo zadowolony.
Komfort
4,0
Widoczność
Czytalem różne komentarze na temat złej widocznosci z przodu ze wzgledu grube slupki, ja tego problemu nie stwierdziłem.Widocznosc do przodu świetna, jesli chodzi o tył ( mam kombi) to rzeczywiscie szyba jest zdeka przymala i trzeba wszystko robic na czuja,czujniki cofania wskazane.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reką, moze zbyt maly schowek glówny.Nic dodac nic ująć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko uzyskuje sie żadaną temperature, bardzo fajnie dziala automatyczne sterowanie temperatura,klimatyzacja bez najmniejszych zastszezen,podgrzewanie wszystkich trzech szyb w bagazniku.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wydaje mi sie ze siedzenie kierowcy jest zbyt wyskoko usytuowane, w najnizszej pozycji siedze dosc wyskoko co nie jest moim zdanien najprzyjemniesze, w C5 bylo lepiej. jesli chodzi o miejsce dla pasazerow jest wystarczajaco, mysle ze tyle samo co w Citroenie.Nie jest to Passat czy Audi, ale ja wiecej jak w cztery osoby nie jezdze wiec wystarczy.
4,0
Wyciszenie
Pierwsze moje spostzrezenia byly wspaniale, przesiadka z diesla spowodowala ze kilka razy stajac na swiatlach wydawalo mi sie ze silnik zgasl.Podczas jazdy silnika tak naprawde nie slychac, dochodza szumy z kół i wiejacy wiatr.Gorzej jest w moim kombi, szum z bagaznika jest spory powiedzial bym nawet ze jest glosno, przy szybszej jezdzie trzeba podglasniac radyjko zeby nie myslec o tylnych odglosach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie bylo jeszcze z niczym problemow.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
10,2
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VII Kombi