Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Kombi

http://www.technikajazdy.info, 18 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 5 tys. km
Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bez wysilku wkreca sie na obroty, ale jednoczesnie ciagnia tez od dolu. Ladnie swiszczy na odjeciu. Moc oddawana jest plynnie. Trzeba sie jednak przyzwyczaic, ze to silnik stosunkowo wysoko obrotowy i jego zaleta to moc, a nie moment obrotowy. Czasami ciezko "wskoczyc" w przerwe miedzy autami bez redukcji.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze zestopniowana. Nie odczuwa sie braku 6 biegu. Skoki lewarka krotkie i dokladne. Biegi wchodza z charakterystycznym "klik". Zadnych zgrzytow ani chrobotania przy zmianie.
5,0
Układ jezdny
To co mi sie w tym aucie najbardziej podoba. Dosc twardy, ale sprezysty. Przy ostrzejszym wchodzeniu w zakrety auto poczatkowo sie wychyla a nastepne jedzie jak po szynach. Na nierownosciac niemal czuc jak kola szukaja przyczepnosci. Samochod jest bardzo przewidywalny i prowadzi sie plynnie, bez zadnej nerwowosci. Accord wyposazony jest w system esp, ale na suchym asfalcie trzeba by zrobic cos kompletnie idiotycznego, zeby sie wlaczyl. Zawieszenie doskonale sobie radzi z autem. Jedne mankamenty to nieprzyjemny, gluchy dzwiek zawieszenia gdy wpada sie w dziury i wlaczajacy sie abs na dziurach. Ale to juz raczej wina polskich drog niz samochodu...
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu moze byc, ale przeszkadzaja troche slupki. Do tylu tak jak pisza poprzednicy - kiepsko.
4,0
Ergonomia
Duza ilosc skrytek, wszystko w zasiegu reki. Siedzenia przyjemne z niezlym trzymaniem bocznym, chociaz mogloby byc lepiej. Troche malo intuicyjna jest obsluga konsoli obslugujacej szyby, lusterka i centralny zamek na drzwiach kierowcy. Przy okazji nie moge zrozumiec jak mozna siedziec "za nisko", jak pisal moj poprzednik. Nisko polozone siedzisk ma same zalety, korych nawet nie bede tu wymienial...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko sie nagrzewa, szybko sie chlodzi. Bez zastrzezen.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie mam porownania z innymi autami w tej klasie ale ani ja ani pasazerowie nie narzekaja.
5,0
Wyciszenie
Japonscy inzynierowi zrobili cos niezwyklego. Samochod jest bardzo dobrze wyciszony, a mimo to slychac przyjemne bucznie silnika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na ta moc jest wysmienicie. W miescie mozna zejsc do ok 9 litrow. Na trasie jeszcze mniej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ktos wczesniej pisal, ze accord jest drogi. Bardzo bym prosil o wskazanie auta konkurencji w tym samym segmencie, z takim wyposazeniem i taka moca w nizszej cenie. Byc moze diesel jest drogi. Nie wiem, nie interesowalem sie... Jezeli chodzi o silniki benzynowe, accord jest najtanszy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
10,2
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VII Kombi