Nie żałuję, że kupiłem ten samochód - chociaż tani nie był. Jestem pierwszym właścicielem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest wspaniały. Trzeba się przyzwyczaić, że "lubi" wysokie obroty. Jednak elastyczność jest bez zarzutu - nawet na piątym biegu można spokojnie i sprawnie przyspieszać.
5,0
Skrzynia biegów
Niezmiennie precyzyjna
5,0
Układ jezdny
prawie 100000 km po polskich drogach i nie ma jeszcze problemu. Nic a nic się nie tłucze, nie stuka, nic złego - odpukać - nie dzieje się.
Komfort
4,0
Widoczność
Niestety do tyłu źle (to kombi) - przy cofaniu trzeba uważać. Do przodu dobrze. Na boki też.
5,0
Ergonomia
Nie mam uwag
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja dwustrefowa działa doskonale
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu idealnie. Z tyłu mogłoby być nieco więcej miejsca. Jednak nie jest źle. Jest dobrze:-)
4,0
Wyciszenie
Silnik słychać tylko przy bardzo wysokich obrotach, ale to nie problem, bo to raczej przyjemny dźwięk. Uważam że słabo wyciszone jest podwozie - płyta podłogowa. Zdecydowanie przeszkadza wyraźnie słyszalny szum opon.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Maksymalnie 9,8 w mieście - a głównie w mieście jeżdżę
5,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie cło (bo jest to auto produkowane w Japonii), które płaciłem kupując go (dziś to cło jest o wiele niższe) byłoby cudnie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic, nic i jeszcze raz nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic, nic, nic - po prostu - nic. Mam porównanie z wieloma innymi samochodami tej klasy, którymi jeździłem. Dlatego tym bardziej podkreślam - jest doskonale.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]