Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Kombi

Marek, 3 lata temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 385 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Accord jak będzie w bardzo dobrym stanie może posłużyć trochę czasu. Jak ktoś kupi w średniej cenie to będzie go kosztowało doprowadzenie .Koszty są średnio wysokie, trzeba mieć na uwadze ,że tylko oryginały jak czujnik spalania stukowego (600zł) ,trzeba wymienić wszystkie sworznie dolne obowiązkowo ,lakier katastrofa,rdza zawsze nadkola i od spodu,dolewka oleju co 1000km albo częściej .pękają węże wspomagania ,zawory częściej regulować,sondy Lambda siadają,tłumik jest w całości ,lepiej kupić używany oryginał .Serwis katastrofa.Silnik to najlepsze ale kupiłbym teraz 2.4 .Tylko kupować zadbany egzemplarz.Starszy Accord był by dużo lepszym wyborem ale na rynku są tylko wyjeżdżone egzemplarze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik uwielbia wysokie obroty, Vtec daje dużo frajdy z jazdy, trzeba wymienić siatkę -filtr Vtec.Olej tylko pełny syntetyk 100% na esterach gazu.Przy agresywnej jeździe dolewki są częste.Łancuch wytrzymuje długo przy dobrym oleju.
5,0
Skrzynia biegów
Dość szybko sprzęgło jest do wymiany, przy wyższych obrotach ,jest problem z rozłaczaniem napędu,linki też się wymienia, przebieg auta ma ogromne znaczenie
3,0
Układ jezdny
Gdyby nie wypadające dolne sworznie które trzeba bardzo pilnować to tylko łącznik stabilizatora częściej się wymienia, najlepiej wymienić po kupnie całe zawieszenie w oryginale ,koszt 1200zł części plus robocizna
3,0
Karoseria
W naszym kraju wszystkie są albo przed albo po naprawie tylnych nadkoli,lakier to jakaś pomyłka przy parkowaniu przed blokiem całe auto było do malowania, zderzak przy haku to już tragedia.Podwozie -konserwacja jak się chce trochę pojeździć
Komfort
4,0
Widoczność
Jest dobrze do przodu, tył w kombi bez czujników to loteria ,przy ciemnych szybach to już wyczyn.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bardzo szybko, klimatyzacja dwustrefowa idealnie chłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód super, tył trochę mało .
4,0
Wyciszenie
Do 130km/h jest ok, potem już jest głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupować tylko zadbany egzemplarz,najlepiej bezwypadkowy . Przy Accordzie każda droga na skróty, będzie kosztowna.Moja kosztowała 5tyś zł.(mechanik,blacharz,lakiernik).Przykład:wymiana sprzęgła z uszczelniaczam w warsztacie co ma pojęcie z bardzo dobrym sprzęgłem 2300zł .
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto w zakupie jest drogie w porównaniu do innych marek ,prócz oczywiście tzw.okazji ,gdzie nagle się okazuje ,że takie drogie są części,tutaj niema drogi skroty.Ale zadbany egzemplarz trzyma cenę i czeka na właściciela ,sprzedają się wszystkie podpicowane Accordy .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W moim egzemplarzu ,wymieniłem dużo części np.tylny mechanizm wycieraczki, podnośniki szyb przednich,centralne zamki itp.Accord w wersji "7" jest dużo gorszy od "6"
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Gdyby nie zawieszenie i dolne sworznie byłoby super.Mój egzemplarz miał swoje przejechanie i naprawiane przez różnych mechaników i oszczędnie przez poprzednich właścicieli.Auto kupować tylko bardzo zadbane ,koszty napraw wysokie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VII Kombi