Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Kombi

jan, 6 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 205 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Fantastyczna jednostka dająca olbrzymią przyjemność z jazdy. W szczególności w erze doładowanych silników o kompletnie innej charakterystyce. Idealna jeżeli ktoś lubi wkręcać silnik na wyższe obroty, o nienagannej kulturze pracy, ponad przeciętnej niezawodności i dalekim od ideału zapotrzebowaniu na paliwo
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : korozja. Jeżeli nie odpuścimy tematu i zabezpieczymy auto antykorozyjnie będzie służyło wiele lat
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolonym użytkownikiem tego modelu. Posiadam auto prawie 2 lata. Przejechałem 55tys i mimo, że auto jest z 2003 roku nie pokazuje słabych stron. Silnik, skrzynia biegów na wielkie pochwały. Na duży plus niezawodność, jakość spasowania wnętrza. Design to sprawa indywidualna. Do minusów zaliczam przeciętne zabezpieczenie antykorozyjne oraz spalanie. Jeżeli stanąłbym drugi raz przez wyborem używanego auta klasy średniej w danym przedziale cenowym ponownie byłby to accord.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to typowy vtec. Kultura pracy na wysokim poziomie. Mimo, że moje auto jeździ od 15 lat serwis sprowadza się jedynie do regularnych wymian olei i filtrów. Mocy pod dostatkiem w każdych warunkach pod warunkiem, że przekroczymy 3 tys obrotów
5,0
Skrzynia biegów
Auto z 5-biegowym automatem. Mimo wiekowej konstrukcji skrzynia doskonale sprawdza się zarówno w mieście jak i na trasie. Szybkość zmiany przełożeń nie jest na poziomie DSG natomiast jest niesamowicie niezawodna. mimo 5 biegów przy 160km/h - 3300 obr/min
4,0
Układ jezdny
Precyzyjny, ale w moim odczuciu delikatnie za mocne wspomaganie. Szczególnie przy wyższych prędkościach
3,0
Karoseria
Posiadam egzemplarz przedliftowy z 2003 roku. Zaobserwowałem pierwsze oznaki korozji na tylnych nadkolach. Poza tym zdecydowałem się na zabezpieczenie antykorowyjne podwozia, bo hania zaczęła się poddawać rdzy - głównie na tylnej części podwozia oraz profilach zamkniętych
Komfort
4,0
Widoczność
Auto w wersji kombi dochodzi do 4,8m długości. Widoczność podczas jazdy oki. Auto trzeba poznać przy manewrach parkowania. Szczególnie jak posiada się egzemplarz bez czujników parkowania lub kamery
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca na przednich fotelach w 100% wystarczająca. Przy wyższych osobach, na tylnej kanapie zaczyna delikatnie brakować miejsca na nogi. Potrzeby kompromis przy ustawieniu foteli przednich
4,0
Wyciszenie
Auto dobrze wyciszone. Ze względu na to, że mam posiadam automat nie mogę również narzekać na hałas silnika przy wyższych prędkościach. Szum powietrza akceptowalny
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis nie należy do najtańszych. Natomiast wyższe koszty wymiany olei, filtrów czy regulacji zaworów rekompensuje znikoma ilość drobnych usterek w okresie miedzy serwisowym.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak większych mankamentów. Przepalona żarówka, zużyty ściągacz pasów bezpieczeństwa po stronie kierowcy, trzeszczący schowek podczas jazdy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nie przydarzyła się awaria, która unieruchomiła auto. Największą usterką na przestrzeni 15 lat to naprawa kompresora klimatyzacji

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
10,2
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VII Kombi