Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Kombi

Marcin, 6 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 215 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,93
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Ten dźwięk i V-TEC :)
5,0
Całokształt
Auto bardzo wdzięczne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak się dba tak się ma jest złotym powiedzeniem. Instalacja LPG założona przy przebiegu 160 tyś. Dziś 215 tyś. Przez cały okres używania żadnej awarii. Regenerowałem tylne zaciski hamulcowe bo tłoczek nie odbijał i czasem zgrzytało czy felga ciepła. Poza tym wymiana oleju, filtrów oraz bezwzględnie regulacja zaworów co 20 tyś km i nic poza tym.
5,0
Skrzynia biegów
Masełko. Demontowane sprawne w internecie po 250 zł i nikt nie kupuje - bo się nie psują !
5,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma się drogi - nie raz przeżyłem nagły manewr np. pomiędzy sarnami w nocy na mokrej nawierzchni zakończył się szczęśliwie.
4,0
Karoseria
Nadkola lecą jak wszędzie ze względu na błędną konstrukcję (wywinięty rant gdzie zbiera się wilgoć i sól). Reszta poprawna.
Komfort
5,0
Widoczność
Wygodna pozycja za kierownicą i bdb widoczność.
5,0
Ergonomia
Mam wersję "biedną" bo Comfort. Pełna elektryka z dwustrefową klimą bez komputera co akurat nie jest dla mnie minusem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj jedno słowo - tryb Turbo nawiewu na szyby - genialny ! Nie ma takiej wilgoci, zmrożonej szyby co by tego szybko nie usunął.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dzieci zobaczyły w jaki bagażnik ich torby lądują był jeden wielki okrzyk zachwytu WOW ! Wożę graty długie dystanse i po złożeniu tylnych siedzeń chyba niema równie wielkiego auta. Pamiętna Omega kombi albo Mondeo MK2 to jedyni rywale :)
5,0
Wyciszenie
Nie przekraczam 130 km/h więc hałas jak najbardziej na akceptowalnym poziomie. Rozgrzany silnik, dojeżdżamy do świateł i w zasadzie nie wiadomo czy dalej pracuje czy zgasł taka cisza :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżeli kupujemy części poza ASO i wykazujemy przy tym odrobinę ambicji to ceny identyczne z cenami innych popularnych aut. Mam porównanie do Golfa IV i w zasadzie nie odczułem różnicy w cenach materiałów eksploatacyjnych. Wymiana ich / koszty robocizny mechanika również takie same.
5,0
Stosunek jakość/cena
Trzecie autko w historii ale pierwsza Honda.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zacinająca się klamka tylnej klapy - po latach wymagała nasmarowania. Od częstego machania klapą przerwany kabel od podgrzewania tylnej szyby. Podnośnik rygla drzwi pasażera również mała konserwacja. Więcej grzechów nie pamiętam. Oby zawsze były takie "problemy" :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Dopracowany i solidny jak czołg japończyk

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
10,2
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VII Kombi