Karoseria
: Komfort i prestiz mimo zaawansowanego wieku.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
4,0
Całokształt
Auto swietne na dlugie trasy. Jako kombi bardzo pakowne (wiozlem szafe 2m, 2 rowery i inne duzogabarytowe - mieszcza sie mimo, ze bagaznik jest dosc plytki). Do ok 140 km/h jest cicho. Zawieszenie sztywne - w zakrety wchodzi bardzo pewnie, na gorszych nawierzchniach czuc to i owo. No i swietny wyglad. Mimo 11 lat nadal wyglada na drogie auto ;)
Wrażenia
4,0
Silnik
O auto trzeba dbac - wiadomo. Jestem zadowolony, silnik jest niezawodny, szybko nabiera obrotow. Nie jest przesadnie glosny.
4,0
Skrzynia biegów
Sportowa, chociaz podczas szybkiego wahlowania potrafi sie "zawiesic". Wymienialem sprzeglo - z robocizna i kilkoma uszczelkami cena prawie 3000 zl.
5,0
Układ jezdny
Wielowahacz wiec trakcja swietna.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznosc jest dobra. Auta trzeba sie "nauczyc" chyba, ze ktos ma czujniki.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wystarczajace. Przeglad klimy z wymiana filtrow (w tym parownik - ok 600 zl)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo miejsca, wiecej niz w sedanie bo kombi ma wiekszy rozstaw osi.
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobre do ok 130 - 140 km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest drogie w zakupie i w utrzymaniu. Ceny niektorych czesci sa naprawde wysokie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra. Drogi zakup ale auto trzyma wartosc.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zarowki swiatel mijania i swiatla pozycyjnego, zapiekl sie cylinderek hamulca tylnego kola. Reszta to sprawy esploatacyjne.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sprzeglo z wymiana - 2800, tasma airbag kierownicy 1600! - tylko oryginal
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]