Silnik
: Świetny silnik dający dużo radości z jazdy.
4,0
Całokształt
Samochód ogromny z wielkim bagażnikiem.... prawie jak autobus:) Może to rzecz gustu, ale brzydki z tyłu. Plastiki we wnętrzu przyjemne w dotyku ale podatne na uszkodzenia. Mozna by powiedzieć że jazda accordem to sama przyjemność gdyby nie hałas spod kół na wybojach. Praktycznie bezawaryjny przy przebiegu 91 000 km.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na niskich obrotach trochę słabo ciągnie jak chyba każdy benzyniak, ale na wyższych .... sama przyjemność.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dobrze zestrojona pracuje idealnie, ale przydałby się 6 bieg.
5,0
Układ jezdny
Trochę twardy ale jedzie jak po szynach.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu widoczność dobra, trochę przeszkadzają boczne słupki, ale to normalne. Do tyłu ....., bez czujników cofania ....lepiej jeździć tylko do przodu, jak to w kombiaku.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i doskonale rozmieszczone.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie świetne. Dwustrefowa klima pracuje doskonale.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca aż nadto, ale z tyłu ciasno mimo iż samochód jest olbrzymi. Tylne fotele powinny być trochę dalej kosztem bagażnika, albo przesówne. Bagażnik ogromny.
4,0
Wyciszenie
Silnika prawie nie słychać, ale hałas spod kół jest za duży.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa na trasie jak na benzyniaka jest doskonałe. Ale w warszawskich korkach .... tragedia. Ostatnio na kompie miałem 20 litrów na 100km. Tylko czy może być mniejsze jak się poruszamy po 2-3 metry i stoimy?
4,0
Stosunek jakość/cena
Wysoka cena początkowa i duże koszty przeglądów. Ale dobrze trzyma cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poluzowana śruba w tylnym zawieszeniu - wyczyszczona i dokręcona. Pęknięta blacha osłaniająca katalizator - zespawana. Wszystko zrobione na gwarancji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]