Zawieszenie
: Ciężko było rozstać się z tak świetnie wyglądającym i niezawodnym kombi...
Chyba jutro kupię CRV .... nowy Accord w wersji kombi nie jest już autem rodzinnym
5,0
Całokształt
Chyba znów kupię Hondę .
Wrażenia
5,0
Silnik
Prawie 140 tys km i żadnej usterki.....dynamiczny, objeżdza większość diesli o podobnej mocy!
5,0
Skrzynia biegów
obsługa "jednym palcem"
4,0
Układ jezdny
Trwałe zawieszenie 140 tys. km po naszych drogach i raz wymienione gumowe łączniki stabilizatorów.
Mistrz zakrętów , bardzo pewnie "trzyma się" drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Niska pozycja za kierownicą i martwy punkt na wysokości lusterek bocznych- trzeba się przyzwyczaić
4,0
Ergonomia
Świetnie i nie jest nudno ! Z tylu mogloby byc więcej miejsca....ale w nowym Acordzie jest jeszcze gorzej!!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja radzi sobie bez zarzutu (pięć lat bez najmniejszej awarii i fałszywego zapachu.
Ogrzewanie ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190 cm.- mogłoby być lepiej
4,0
Wyciszenie
Na autostradzie w DE 140 czy 200 tak samo
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zbiornik 65 l - dystans 550km miasto+klima a trasa 700 km średnio 10.5l/100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
Wart tych 100000 na początku. Spadek wartości przez 5 Lat 55%
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 5 laat nic! I jak tu zmienić Hondę na coś niemieckiego?
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]