Producent powinien zdecydować, auto limuzyna czy sportowe. Komfort bardzo daleki od tego co daje Renault. Fotele, zawieszenie i ekonomia w porównaniu z francuzem wysiadają po pierwszych 500 km. Dystrybutor na Polskę powinien także bardziej zadbać o kulturę obsługi serwisowej na Kujawach. To ja jestem klientem a nie odwrotnie!!! Dział sprzedaży bez zarzutu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mimo 2,0 i dużej liczby KM masa pojazdu jest dosyć duża. Obroty trzeba trzymać powyżej 3500.
5,0
Skrzynia biegów
Brak uwag.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie bez wyrazu, ani sportowe ani limuzyna.
Komfort
4,0
Widoczność
Jestem w miarę wysoki 1,86 m. Lusterko w kabinie przesłania mi dużo przestrzeni.
3,0
Ergonomia
Fotele i komfort jazdy w nich KIEPSKIE. Tapicerka - ludzie takie coś za 100.000 to porażka. Tutaj nie ma miejsca na oszczędności. Kilka lat były welury - w innych markach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje klimatyzowanego schowka.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Piąte miejsce tylko w teorii.
5,0
Wyciszenie
Fajnie, ale powyżej 6000 obrotów już słychać.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa - TRAGEDIA.
4,0
Stosunek jakość/cena
Podniesienie komfortu jazdy w kabinie bez podniesienia ceny byłoby spełnieniem moich marzeń.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dealer źle polakierował czujkę cofania. W tylnej klapie (kombi) coś stuka na wybojach, serwis stara się to usunąć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W porównaniu z horrorem poprzedniej marki jest cudownie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]