Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Kombi

irekgaz@o2.pl, 16 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 66 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
3,54
16% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Sylwetka, wygląd powoduje że pragniesz tego auta i dążysz do zrealizowania swojego marzenia. Jeżeli przesiadasz się z klasy średniej lub niższej to jesteś oczarowany i zachwycony, ale jak przesiądsiesz się z innej klasy wyższej ( konkurencyjnej ) a w szczególności cenisz ciszę i komfort to jesteś Rozczarowany - zamienił stryjek siekierkę na kijek !
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Zbyt słabe zabezpieczenia przed korozją
3,0
Całokształt
Wszystko zależy od tego czego się oczekuje od auta - ja cenię nade wszystko komfort, ciszę, wygodę,hałas mnie męczy - pod tym względem Honda Accord VII rozczaruje was,skromne i oszczędne wyciszenia, szumy od podwozia,stuki zawieszenia , zbyt twarde, poprzednie modele miały miększe zawieszenie i wydaje mi się że wersje japońskie starszych modeli były dużo lepiej wyciszone, Cenię dynamikę , nie mam 18lat i nie jeżdżę sportowo ale chcę bezpiecznie wyprzedzać, tutaj nie można narzekać, ma zacięcie sportowe, Poważny minus to skromne wyposażenie wersji podstawowej, konkurencja np mazda czy toyota oferuje dużo więcej, Bezawaryjność to chyba największy pozytyw który decyduje o zakupie tego auta chociaż wydaje mi się że trochę się płaci za znaczek "H", inne marki które niegdyś uchodziły za bezawaryjne już dawno poszły na oszczędności i koszty i często można przeczytać od użytkowników o awariach które nie powinny mieć miejsca (np w toyotach i mercedesach )
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik dynamiczny mimo iż moment niewielki w górnej granicy obrotów, nawet nie bardzo go słychać,kultura jazdy ok.
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, bezproblemowa- manual
2,0
Układ jezdny
auto zbyt twarde i głośne jak na tą klasę, jakby zrobili limuzynę dla \"szumacherów\" co kręcą auta po 6tys obr.,stuki zawieszenia, podskakiwanie, na polskie drogi - nieporozumienie, mercedes 12 letni z którego się przesiadłem bije o głowę hondę,
Komfort
1,0
Widoczność
tragedia przy parkowaniu tyłem, promień skrętu - porażka, niekiedy trzeba na kilka razy się składać
3,0
Ergonomia
przyzwoita
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super wydajność
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dobra, wystarczająca
1,0
Wyciszenie
auto bardzo oszczędnie zrobione, skromne dywaniki wyciszające, szum od kół i powietrza nawet w zakresie 65-100km/h, na tą klasę i za tą kasę to porażka
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeciętność, konkurencja ma podobne wyniki
3,0
Stosunek jakość/cena
zbyt drogie auto, konkurencja w tej klasie oferuje bogatsze wyposażenie,lepsze wyciszenie , większy komfort, miałem accorda z 97ri był cichszy i bardziej komfortowy,dobry accord skończył się na modelu VI, NAJWIĘKSZA zaleta tego auta to BEZAWARYJNOŚĆ, musimy wybrać albo bezawaryjność albo ciszę o komfort
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda Accord VII

Liczba wpisów: 39

Honda Accord VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda Accord VII Kombi