Bardzo dobry silnik, jak kazdy hondy lubi wysokie obroty. Do od 2500-4000obr spokojny i cichy powyżej wulkan
5,0
Skrzynia biegów
Super aż miło
4,0
Układ jezdny
Trochę mnie rozczarował, wynosi przodem na zewnątrz zakrętu. Z pełnym obciążeniem prowadzi sie nie najlepiej, bardzo buja. Naprawdę brakuje ESP i ASR. Wymiana gum stabilizatorów po 75 tys. km reszta ok
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, dobre tserowanie radiem jedynie sterowanie klima wymaga przyzwyczajenia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porównaniu z Focusem super. W marę dokładne ustawienie temp dwustrefowej klimatyzacji aczkolwiek latem lepiej ustawić o 2 st wyżej oczekiwanej bo można się porzeziębić
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Mogło by być lepiej. Powyżej 170 głośno - ale to jest honda.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lubi wypić. Po mieście ok 11,5 - 12l benz gazu 11-13l ale moja noga nie jest lekka
2,0
Stosunek jakość/cena
ok 95 tys w 2004 roku za auto bez ESP i ASR to trochę za dużo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kiedyś było lepiej. Na gwarancji wymieniono Sonda lambda, przepustnicę, ogranicznik otwarcia drzwi tylnych. Po gwarancji nic się nie dzieje.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]