Zawieszenie
: Chyba zawieszenie, ze tak dobrze trzyma sie drogi, bo 1 wrazenie to wlasnie to bujanie na boki i niepewnosc na lukach
5,0
Całokształt
Zawsze chcialem ta wersje Accordy i udalo mi sie kupic bardzo zadbany egzemplarz z bogatym wyposazeniem chodz wolalbym 2,0 ale przekonalem sie szybko do 2,3 ze wzgledu na elastycznosc. To auto kupuja ludzie z zamilowania, a nie ktorym sie poprostu tylko podoba.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak to v-tec hondy :) chodz 154 KM przy pojemnosci 2,3 to troche malo, mogloby byc z 20 KM wiecej, ale elastyczniejszy niz 2,0 (mialem okazje porownac).
Bardzo dobrze sprawdza sie w miescie jak i na trasie wiec ogolnie chwale:)
5,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie idealnie współpracuje, chodz poczatkowo szarpalo na 1 biegu, ale to juz kwestia wyczucia. Biegi wchodza bezproblemowo i sprawnie. Czytalem tez ze automat tez daje rade przy tej mocy,ale osobiscie polecam manual.
5,0
Układ jezdny
Przesiadlem sie z Toyoty Celici, ktora szla jak po szynach, w hondzie mamy bardziej komfortowe zawieszenie i troche buja na boki (nawet w astrze G hatchback tak nie bujalo:)),ale doskonale trzyma sie w lukach, poprostu trzeba sie przyzwyczaic i zaufac ze sie nie wyleci
Komfort
5,0
Widoczność
Ja widze wszystko, zadne slupki z przodu i z tylu mi nie przeszkadzaja bo w fiatach jest tragedia,trzeba myslec przy patrzeniu:).Do parkowania tylem trzeba dobrze wyczuc,bo nie widac nic na lusterka gdzie sie \"dupa\" konczy, no chyba ze sie ma czujniki to problem z glowy.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka, nie trzeba szukac i myslec co jest do czego. Jest tak jak ma byc.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy sprawnym climatronicu i wymienionym filtrze kabinowym to w lato szybko chlodzi, a w zimie szybko grzeje wiec jestem zadowolony. Mam rowniez w opcji podgrzewana przednia szybe, ktora doskonale sie sprawdza w zime, nawet w deszczu jak sie wsiadzie mokrym do auta i wszystko zaczyna parowac.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedna z rzeczy jakie bralem pod uwage przy kupnie to wlasnie przestrzen. Ja sie czuje bardzo dobrze, chodz 1 wrazenie to przeszkadzal mi podlokietnik na drzwiach i haczylem kolanem, ale szybko zapomnialem o tym. Bardzo wygodne fotele z przodu i na tylnej kanapie gdzie 2 osoby maja wystarczajaco miejsca. Czasami z tylu jezdza 2 kobiety i w srodku nosidelko z dzieckiem i twierdza ze im wygodnie wiec cos w tym jest:)
4,0
Wyciszenie
Wersja 2,3 wydaje mi sie bardziej wyciszona od 2,0 Nie zmienia to faktu ze jak sie zalaczy v-tec to slychac, ale akurat to zaleta:) Poza tym z wyciszenia wewnatrz jestem zadowolony, w aucie slychac tylko radio jak gra no i jak sie depnie to piekny v-tec
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj niestety powiem, ze jest nie zaciekawie, a to tylko dlatego ze silnik 2,3 ma tylko 154 KM i pali srednio 10-11 litrow przy oszczednej jezdzie i to z nowymi oponami i powymienianymi filtrami paliwa i powietrza, bo wczesniej palila wiecej. Jakby bylo min. 180 KM to bym nie marudzil, a tak jest to dla mnie nie wypal, bo 2 litrowe palą dużo mniej a moc porównywalna. Ale w sumie przy małej mocy chyba ciezko zajechac taki silnik i to moze byc chyba plus. A na marginesie jesli chodzi o isntalacje gazową to japonczykow sie nie gazuje, bo jak mialem Toyote i teraz Honde to kazdy sie dziwi ze nie instaluje gazu.Dla mnie to kastracja takich aut..
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na 10 letnie auto jakosc bardzo dobra.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak mi to ktos kiedys powiedzial ze Accord to nudne auto bo sie nie psuje:) Ja swoja kupilem bardzo zadbana ze sprawdzonym przebiegiem 97 tys i wymienilem narazie podstawowe rzeczy: tarcze, klocki i rozrzad z pompa wody no i obowiazkowo filtry i oleje. Mam nadzieje ze na tym bedzie spokoj, ale po opiniach znajomych nie maja problemow i bardzo chwala, wiec oby tak bylo:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie ma i oby nie bylo!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 16V 154KM 113kW
[l/100km]