B. udane auto, fajna linia, świetnie wykończone, drewniane wstawki dodają mu szlachetności-no poprostu nie chce się wysiadać.
Wrażenia
5,0
Silnik
Trzeba uważać na radary bo ani się człowiek obejrzy a już leci 150 km/h. Poza ty sportowe osiągi i elastyczość diesla-po prostu miodzio. No i ten dźwięk...
4,0
Skrzynia biegów
Czasem haczy wsteczny ale podobno ten typ tak ma.
5,0
Układ jezdny
Gokart na jezdni, dopiero w tym aucie wiem co to przyczepność.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka zewnętrzne super-widoczność jak w autach dostawczych (tylko dlaczego za tą cenę nie są podgrzewane). Do tyłu-albo go po jakimś czasie wyczujesz...albo od razu zainwestuj w czujniki cofania-na pewno wyjdzie taniej niż lakiernik.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Nie jest przeładowany diodami, wskażnikami, guziczkami i innymi bzdetami. Świetny pomysł z poświetleniem stacyjki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawet w najgorsze mrozy(-25 st.) po chwili dmucha ciepłem, choć wskazówka temperatury jeszcze na zerze!!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele przednie rewelacyjne-rzadko się zdarza w tej klasie tak dobre trzymanie boczne. Podróż Gdańsk-Zakopane w takich warunkach to pestka.
4,0
Wyciszenie
Przy tym silniku nie może być zbyt wyciszony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa 8-9(do 140 km/h), miasto 10,5-12(LPG)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 1/3 ceny nowego kupiłem sześciolatka z przebiegiem 95 tys.(z czego 10 tys. po polskich drogach), nie bitego, w pełnej opcjii. Mam wymieniać dalej...?
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko żarówki. Poza tym standardowe wymiany-koniecznie na czas a autko odpłaci się bezawaryjną eksploatacją. Przy wymianie rozrządu bezwzględnie wymienić też pompę wody(choś serwisy hondy generalnie nie widzą takiej konieczności), w przeciwnym razie po każdych 110000 można się "drogo" zdziwić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Co to jest (poważna) usterka?
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 147KM 108kW
[l/100km]