Inne
: Maglownica wkurzająco puka, mimo regeneracji
Układ hamulcowy
: Niezbyt odporne hamulce na przegrzanie oraz zapiekające się tylne tłoczki.
4,0
Całokształt
Chyba wszystko już napisałem w kategoriach poniżej :) ogólnie auto warte polecenia!
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik napędza dość elastycznie. Ale jak to Hondę, przy wyprzedzaniu trzeba nim zakręcić wysoko. Przy najwyższej opcji wyposażenia silnik 2.0 jest na styk w stosunku do masy auta.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jak to w Hondzie, perfekcyjna. Za krótki piąty bieg.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Silnik na postoju jest ledwo słyszalny, jego kultura pracy jest na 5tkę. Niestety skrzynia jest dość krótka i w trasie silnik powyżej 130km/h zaczyna męczyć. Później załącza się v-tec i robi się jeszcze głośniej i mniej ekonomicznie.
Wyciszenie pracy zawieszenia - brak zastrzeżeń.
Hałas pojawia się również od opon. Jak to w japońcu.
Wiatr nie jest dokuczliwy, uszczelki drzwi są b.dobrze przemyślane.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto nie jest najtańsze w częściach ale zużycie postępuje powoli. Nie ma rzeczy nie do przewidzenia.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto jest niesłychanie niezawodne. Posiada jedynie kilka wad fabrycznych: słaba maglownica - nie cieknie, ale puka na poprzecznych nierównościach, zwłaszcza na torach.
Oprócz tego przeguby wewnętrzne i/lub mechanizm różnicowy. Tu pojawiają się luzy i auto drży podczas przyspieszania oraz przy wyższej prędkości.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 147KM 108kW
[l/100km]