Ten silnik kocha byc krecony (2.0 147 koni), i po 120 tys suchy jak pieprz i nie bierze grama oleju. Bardzo cichy silnik
4,0
Skrzynia biegów
Automat, super wygoda, mogloby byc wiecej biegow niz 4 ale 147 koni na razie mi wystarcza, a do tego triptonic pozwala jezdzic bardzo dynamicznie. Zdecydowanie polecam automata!
5,0
Układ jezdny
To jest niesamowite, trzyma sie drogi jak przyspawany rowniez w deszcowa pogode.
Komfort
4,0
Widoczność
Z tylu mogloby byc lepiej, szczegolnie w deszcz. Za w lusterkach widac caly swiat -super widocznosc.
5,0
Ergonomia
Pelna wygoda, podlokietnik, cruise control. Ladne materialy wykonczeniowe -delikatna skorka, uwazam ze ladniej niz w nowej wersji obicia deski i dzwi
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
No tutaj mogloby byc lepiej w bardzo mokre dni, ale moze to wplyw Irlandzkiej wilgotnosci i deszczow. W srednich warunkach idealnie i cicho.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super wygoda, idealne fotele
5,0
Wyciszenie
Doskonale
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 2.0, automat, uzywanie v-teca - biorac to pod uwage uwazam ze swietnie
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 147KM 108kW
[l/100km]