Generalnie jestem zadowolony z auta. Akurat ta wersja (sedan) szalenie mi sie podobała, wiec kupiłem. Bardzo komfortowe auto, bardzo dynamiczne i doskonale wyciszone.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje bardzo przyjemnie, ale jak każdy japończyk lubi wysokie obroty Zbiera sie po przekroczeniu 4,2 obr./min. Słychać wtedy pracę VTEC-a (miła dla ucha). Idzie tez ładnie od 80 km na piątym biegu. Maksymalna prędkość to 210 km/h (bez pasażerów)
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą miękko, ale dosyć głosno (jak na Honde)
5,0
Układ jezdny
Przy mojej jezdzie nie widze w tym względzie uchybień
Komfort
4,0
Widoczność
Przez tylna szybę "cienka" widoczność .
4,0
Ergonomia
Wszystko na właściwym miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy padającym deszczu i w zimie, lubia parować szyby, ale przy włączonej klimie problem znika.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu troche malo miejsca dla wysokich osób. Spory bagażnik !
5,0
Wyciszenie
Bardzo ciche autko, wreszcie można swobodnie posłuchać muzyki przy jeździe z prędkością 140 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety moc (136 km) nie bierze się z niczego, auto spala średnio 9 litrów (przy włączonej klimie), a przy bardzo ostrej jeździe weźmie ponad 10l. (mnie wziął najwiecej 10,5 l).
4,0
Stosunek jakość/cena
Te accordy trzymają sie w cenie, ale jak ktos kocha te markę, to nie bedzie takim centusiem ......
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
oki
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto mam od 2 miesięcy, muszę zrobic "luz" na przekładni kierowniczej. Koszt regeneracja maglownicy to wydatek rzędu 500zł. (nowa kosztuje 5.200zł!!!) Poza tym wymieniłem "gumki" pod drązkami i jak na razie tyle.
Uwaga ! Przy ostrej jeździe bierze olej, nawet 0,5 litra na 5.000 km. Zlecam lać olej przeznaczony do aut sportowych (Racing) o lepkości 10W60 (full syntetic)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 136KM 100kW
[l/100km]