Rewelacja: do 3500 obrotów niezwykle cichy i kulturalny; powyżej, zaczyna się dynamiczna i parasportowa jazda; dzięki vtec silnik kręci bez "dziur mocy" aż do odcięcia, a wydawany przy tym dźwięk jest bardzo rasowy i może sprawiać dużą frajdę
5,0
Skrzynia biegów
Doskonała; bardzo precyzyjne i krótkie skoki drążka;
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre wyważenie między twardością i komfortem zawieszenia; świetnie tłumi wszystki nierówności; jest bardzo stabilny - świetnie sprawdza się w zakrętach - daje duże poczucie bezpieczeństwa
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo duże "przeszklenie", dobrze "zestrojone" lusterka
4,0
Ergonomia
Przełączniki nawiewu i temeratury powietrza zgromadzone nieco za daleko względem kolumny kierownicy a regulacja wysokości fotela kierowcy niezbyt wygodna i precyzyjna; drobne niedociągnięcia - brak rączki ułatwiającej zamykanie bagażnika (ale z drugiej strony jest dostępny bardzo sprytny wskażnik poziomu płynu w spryskiwaczu)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu, ale auto ma klimę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca a siedzenia są świetnie wyprofilowane (bardzo dobre trzymanie boczne)
5,0
Wyciszenie
Zaskakująco świetne jak na Hondę.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Znam Hondy od lat; zużycie paliwa na akceptowalnym poziomie (mniej więcej tyle co inni w tej samej klasie); koszty naprawy bardzo duże, ale... te samochody są naprawdę generalnie niezawodne
5,0
Stosunek jakość/cena
Choć dość drogi, to jakościowo jest najwyższej próby