Auto godne polecenia. Mogloby miec mocniejszy silnik i nizsza cene. Silnik w 2000 otrzymal miano "engine of the year" w klasie 1.8-1.4 wlasnie dzieki vtec, ktore mozna odczuc na wyzszych obrotach. Jazda tym samochodem to czysta przyjemnosc!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
słabo ciągnie na niskich obrotach, bardzo słaby 5 bieg - wogóle nie ciągnie pod górkę, w przeciwieństwie do 90 konnej Audi 80 z 1994, swietne odejscie powyzej 3000obr/min
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu, czasem sa problemy z 1 i wstecznym, krotkie precyzyjne przełozenia
5,0
Układ jezdny
bardzo dobrze trzyma w zakretach przy duzych predkosciach, przydaloby sie ESP i kontrola trakcji
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
z wyjatkiem wlaczania swiatel przeciwmgielnych
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak jest wylaczona klima to paruja szyby!!! dobrze chlodzi i ogrzewa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy super, z przodu malo miejsca dla pasazera na nogi, podobnie z tylu. Swietne fotele z bardzo dobrym trzymaniem bocznym
5,0
Wyciszenie
dopiero powyzej 190 robi cos sie odczuwa
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie w normie, drogie przeglady
4,0
Stosunek jakość/cena
za cene wersji podstawowej mozna miec PASSATA 1.8T ktorego silnik (Audi) mowi sam za siebie - ale nie mozna tu porownywac Passata, (ktory wszystko bierze od Audi) do Hondy :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jest pare drobiazgow do poprawy - np. parujace szyby lub brzeczaca tylna polka