Auto ładne, komfortowe, w miarę szybkie i przy tym ekonomiczne. Wyposażenie wystarczające do komfortowego podróżowania. Silnik i zawieszenie z delikatnym sportowym zacięciem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik byłby rewelacyjny, gdyby zakres użytecznych obrotów zaczynał się trochę wcześniej. Kręci się za to spokojnie do 7 tyś. obrotów
5,0
Skrzynia biegów
Świetna skrzynia - krótkie, precyzyjne skoki. Biegi wchodzą z delikatnym, idealnym jak dla mnie oporem. Brakuje tylko 6. biegu, który pozwoliłby trochę zmniejszyć obroty np. na autostradzie
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie sztywne ale komfortowe - mam wersję poliftową, w której zestrojono je nieco bardziej komfortowo. Na szczęście bez uszczerbku na precyzji prowadzenia.
Komfort
4,0
Widoczność
Na boki widoczność doskonała - duże powierzchnie przeszklone, do przodu trochę gorzej ze względu na niską pozycję za kierownicą, do tyłu kiepsko, ze względu na dużą dupę. Przydałyby się czujniki parkowania
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, w dodatku proste i czytelne. Zestaw przyrządów nie jest z resztą zbyt rozbudowany
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak zimno to grzeje, jak ciepło to chłodzi :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przudu miejsca pod dostatkiem, z tyłu też bardzo dobrze. Mam 1.85 m i miejsca dla pasażerów za mną nie brakuje
5,0
Wyciszenie
W tej kategorii brakuje skali - powinno być 6. Prz jeździe autostradowej ok 140 km/h ma 4 tys. obrotów a w kabinie cisza. Tylko szum wiatru
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie LPG średnio między 10 a 12 litrów. Ceny przeglądów i części na przyzwoitym poziomie
4,0
Stosunek jakość/cena
Myślę, że w tej cenie ciężko znaleźć równie dobrą propozycję
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NA razie bez większych przygód, nie licząc przepalonych żarówek i kabli pogryzionych przez kunę
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 136KM 100kW
[l/100km]