Układ elektryczny
: immobiliser, który się zepsuł na tyle, że unieruchomił na jakiś czas samochód
4,0
Całokształt
Auto jest ciekawa alternatywą dla niemieckich konkurentów - tańsze, trwalsze. przewaga niemców jest widoczna we wnętrzu - honda nie ma tak dobrych materiałów w środku, nie trafia też tak dobrze w gusta klientów designem wnętrza, w przeciwieństwie do np. Audi
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to zdecydowanie najlepszy punkt tego samochodu - dobrze brzmi, jest dynamiczny, bezawaryjny i bardzo cichy - stojąc na światłach praktycznie nie słyszę jego pracy.
5,0
Skrzynia biegów
Świetna skrzynia biegów - krótkie przełożenia, gałka zmiany biegów jest pod ręką, skrzynia jest bardzo precyzyjna
5,0
Układ jezdny
Auto świetnie trzyma się drogi, dobrze się prowadzi
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność do tyłu nie najlepsza, ale to chyba nic dziwnego - w końcu to sedan. poza tym widoczność OK
4,0
Ergonomia
W zasadzie wszystko jest pod ręką, oprócz zegarka który został umieszczony w wyjątkowo głupim miejscu - na dole przy popielniczce. Fatalny natomiast jest system otwierania bagażnika - otwiera się go \"wajchą\" w środku, lub kluczykiem. nie jest zintegrowany z centralnym zamkiem, w miejscu gdzie normalnie otwiera się bagażnik, jest fabryczna zaślepka. pomysł beznadziejny
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Już po kilkudziesięciu sekundach po odpaleniu zaczyna działać ogrzewanie - wynik naprawdę bardzo dobry. Wentylacja OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca na nogi jest sporo, nad głową też, jednak trzeba przyznać że zdecydowanie jest to auto czteroosobowe. dla pięciu osób może być ciasno na szerokość
5,0
Wyciszenie
W środku jest cicho, na biegu jałowym silnika w ogóle nie słychać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma co oczekiwać super niskiego spalania po silniku benzynowym, jednak potrafi miło zaskoczyć. w mieście można zejśc do ok. 9,5l. przy normalnej jeździe 10.5-11.5l/100km. w trasie przy 150km/h 8l/100. Koszty części zaskakująco niskie, nie wiem skąd się wzięły opinie o bardzo drogich częściach do tego samochodu. klocki hamulcowe przód 120zł, sworznie 60zł, tarcze 150zł. jeśli chodzi o zawieszenie, jego części są kilkakrotnie tańsze od konkurencyjnego passata b5, uchodzącego za auto tanie w eksploatacji!!
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie da się kupić lepszego samochodu za te pieniądze. do Audi A4 z tego roku musielibyśmy dołożyć ok. 3-4 tysiące, a otrzymalibyśmy za to samochód mniejszy i bardziej awaryjny (wielowachaczowe zawieszenie)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma co oczekiwać cudów po 10 letnim samochodzie - co jakiś czas jakieś bzdury się psują, ale to naprawdę drobnostki, tanie w usunięciu i nieszkodliwe
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważne usterki występują bardzo rzadko mimo wieku samochodu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 136KM 100kW
[l/100km]