Z niskich obrotów dość mułowaty. Powyżej 4 tys. odlatuje ;)
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko pieknie gdyby nie szwanukjący wsteczny
5,0
Układ jezdny
ładnie sie trzyma
Komfort
4,0
Widoczność
Nie najlepiej i nie najgorzej ;)
5,0
Ergonomia
no co tu dużo mówić ergonomiczne ;)
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niestety ale tutaj honda sie nie popisała. Bardzo słaba wentylacja jak i ogrzewanie. Parowanie szyb to norma, a wszytsko posprawdzane i wymienione(filtr kabinowy itp.)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Całkiem niexle, choć z tyłu przydałoby sie wiecej miejsca.
3,0
Wyciszenie
Przy niskich prędkościach ok przy wiekszych bardzo głośno ( szum wiatru). ZA to można zredukowac bieg i napawac się dźwiękiem v-teca :D
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wiem, że każdy ma swoją opinię ale moja jest na 5. Nie jeźdże jak emeryt a dośc często wkręcam autko po 6 tys obrotów. W trybie mieszanym (z małą przewaga na trase)autko pije 8l. Pewnie i 12 tez by umialo jezdzac tylko po miescie i ze sporymi obrotami.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 136KM 100kW
[l/100km]