Silnik
: CZyścić EGR od czasu do czasu - co kilkadziesiat tyś km.
Karoseria
: Tylne nadkola - standard w hondzie. Dbać.
Inne
: Sonda lambda i katalizator - wytrzymują dużo ale problemy z wymianą - tylko sprawdzone sondy a kat tylko oryginalny....
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo trwała jednostka, w zasadzie bezawaryjna oprócz zwykłych kwestii wynikających z zużycia (paski, świece, przewody). Należy pamiętać, że gaz montuje się tylko sprawdzony (patrz: accordklubpolska.pl) bo innego accord może nie tolerować za dobrze. Unikać kupowania z instalacją. Auto lubi też jak mu zrobić regulację zaworów od czasu do czasu. I - w tym aucie branie oleju w rozsądnych granicach to norma - jest to silnik wysokoobrotowy i MUSI brać olej. Pamiętać o wymianie filtra powietrza i od czasu do czasu - czyszczenie EGR, przepustnicy i krokowego. Jakby nie patrzeć jest to auto już prawie 10 letnie. Ale ogólnie silnik doskonały.
5,0
Skrzynia biegów
Przynajmniej w moim - zero problemów. Biegi wchodzą lekko i nie trzeba ich \"szukać\". Przełożenia ani nie za krótkie ani nie za dlugie, choć trzeba się trochę przyzwyczaić że do 2 tysięcy obrotów jest mulasto, od 2-3 do średnio, 3 tyś do 4 dośc szybko, a od 4 - 7 jest vtec :)
4,0
Układ jezdny
Koleiny mu nie straszne, ładnie bierze zakręty i trzyma się jak przyklejony przy dużych prędkościach.
Auto duże - parkuje się ciężko tak czy inaczej i wspomaganie niewiele tu zmienia (łatwiej mi się parkowało 12 letnią sieną bez wspomagania)
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu dobrze ale pamiętać przy parkowaniu że maska długa, z tyłu jest ok tylko w czasie jazdy. W parkowanie tyłem - masakra jakaś.
4,0
Ergonomia
Tu naprawde bardzo fajnie ale brakuje dobrego miejsca na cb radio jak ktoś nie lubi wiercić w tapicerce i szkoda że nie ma fajnego uchwytu na napoje.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybciutko się nagrzewa, szybciutko chłodzi. Sprężarka klimatyzacji chodzi troszkę głośno czasem i wyraźnie pozbawia auto mocy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super
3,0
Wyciszenie
W mieście jeszcze w miarę, ale w trasie powyżej 140 km/h robi się głośno jakby od strony asfaltu.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To nie jest oszczędne auto. Ale przynajmniej wiesz za co płacisz przy każdym tankowaniu :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 136KM 100kW
[l/100km]