Inne
: Wszystko, auto totalnie bezawaryjne w porównaniu do niemieckich VW, Audi itd..
5,0
Całokształt
Najlepsze auto jakie miałem do tej pory. Następna też będzie Honda.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przebieg ponad 200 tys tyle ze oryginalny. Silnik idealny, bardzo cichy. Jeden problem czujnik stukowy - ułamał ktoś mechanicznie, zaswiecił sie \"check\" ale auto jeździło w trybie awaryjnym wymieniłem i jest OK.
5,0
Skrzynia biegów
Super, nie haczy, biegi wchodzą bardzo łagodnie.
5,0
Układ jezdny
Żadnych problemów. Cicho, bez żadnych stuków, komfortowo. Wymieniony tylko łącznik stabilizatora za 60 zł. Zawieszenie idealne.
Komfort
4,0
Widoczność
Sedan..brak wycieraczki z tyłu.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Szkoda tylko ze schowek bez podświetlenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów, (klimatronic) działa, szyby błyskawicznie odparowują.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mogłoby byc trochę więcej miejsca.
5,0
Wyciszenie
Ideał, nie słychać jak chodzi ..nie to co dieslowskie traktory!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No i tutaj troszkę bije opo kieszeni. Wcześniej jeździłem Audi TDI ....ale.. co oszędzisz na dieslu to pakujesz w części, to turbina, to wtryski.., palenie na mrozie, świece non stop problemy! Lepiej lać benzynę ale mieć spokój i bezawaryjne auto!!
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę ciężko z odsprzedażą bo każdy szuka diesla... ale bezawaryjność accorda z nawiązką rekompensuje wydatki na benzynę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Japoński ideał!! Benzyna nie jakieś tam niemieckie TDI ..Naprawdę polecam.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedyna usterka to czujnik stukowy - uszkodzony mechanicznie (urwany). Koszt 300 zł. Poza tym ideał! Nigdy mnie nie zawiódl. Miałem diesle VW i Audi A3 - niemiecka masówka! Non stop awarie! Oszczędzasz na dieslu ale pakujesz dwa razy tyle w części i wizyty u mechaników! Nigdy więcej niemieckiego szajsu (no moze poza BMW ale tez benzyna).