Świetny samochód, o b. eleganckiej linii nadwozia, dający wiele przyjemności z jazdy. Wada, to niski komfort jazdy na naszych dziurawych drogach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Typowy vtec, wymaga specyficznego stylu jazdy, wciśnięcie do końca gazu poniżej 4000obr/min mija się z celem. Pomiędzy 4-7 rewelacja jak tą na moc i masę. Zeby wyprzedzić trzeba zredukować, czasem (np. przy 70-80km/h) nawet o dwa biegi.
5,0
Skrzynia biegów
Mimo ponad 200tys.km. bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
W położeniu centralnym mógłby dawać lepsze czucie, natomiast w zakręcie jest ok. Poza tym małe przechyły, duże poczuci bezpieczeństwa.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
W mojej wersji brak podłokietnika, poza tym podświetlania na środku podsufitki. Śmiesznie mały schowek przed pasażerem, nie ma środkowego zagłówka z tyłu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nadmierne parowanie szyb.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mogłoby być trochę więcej miejsca.
4,0
Wyciszenie
Silnik i szum powietrza świetnie tłumione, natomiast na wybojach słychać stuki dochodzące z podszybia, boczków drzwi i podsufitki, ale 203 tys.km. po polskich wertepach.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 136KM 100kW
[l/100km]