Silnik jak na tę pojemność - znakomity. Zmienne fazy rozrządu dają radę!
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bez rewelacji, strasznie ciężkie sprzęgło, częsta zmiana biegów zwłaszcza pod fotoradarami męczyła..A może to wina mocy?
5,0
Układ jezdny
Wielowahaczowe zawieszenie powoduje, że auto trzyma się drogi jak naleśnik :)
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń. Decha rozdzielcza w przeciwieństwie do niemców znacznie niżej, co ma swoje plusy i minusy.
5,0
Ergonomia
WZÓR!!!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W sumie ok, tylko po włączeniu klimatyzacji pasek się ślizgał. ZAWSZE. Ale po zmianie obciążeń było ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,5 metra a nigdy mi ciasno w nim nie było.
4,0
Wyciszenie
Super ryk silnika mimo, że to tylko 4 cylindry to naprawdę świetne wrażenia!!! Wydech dosyć głośny, ale w granicach rozsądku.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sporo palił. Ale to przy wysokim przebiegu, gdzie przepływka się już \"kończyła\". Ponadto silnik często wysilałem. Tak czy siak nie jest na pewno super ekonomiczny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Regularnie serwisowany w ASO i bez ŻADNEJ usterki w ciągu 5 lat!!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 136KM 100kW
[l/100km]