Zawieszenie
: Bardzo pewnie się prowadzi, co przy tej masie i gabarytach nie musi być takie oczywiste.
5,0
Całokształt
Świetny samochód. Nie razi krzykliwym designem. Idealne dla kogoś kto wie czego oczekuje od swojego samochodu. W tym modelu osiągnięto kompromis między funkcjonalnością i komfortem, a sportową duszą Hondy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Lubi wysokie obroty, to fakt. Ale ja też je lubię. Bezpieczny zapas mocy.
5,0
Skrzynia biegów
Nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Układ jezdny
Pokonywanie zakrętów - rewelacja.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód - bez zarzutów.
Tył - ze względu na gabaryty wumaga przyzwyczajenia.
5,0
Ergonomia
Doskonale.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasem trzeba wspomóc się klimatyzacją, ale w porównaniu z moimi innymi autami jest bardzo dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodne, dobrze trzymające na boki przednie fotele. Z tyłu komfortowo podróżuje dwie osoby, trzecia już niekoniecznie. Ale to przecież nie autobus.
4,0
Wyciszenie
Można ją usłyszeć przy wyższych obrotach. Honda tak ma. Przy wyższych prędkościach (pow. 140 km/h), słychać wyraźny szum powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No niestety, przy moim sposobie jazdy dostałem karę stałego klienta na stacji paliw.
4,0
Stosunek jakość/cena
W tym segmencie można kupić tańsze auto. Ale to wtedy nie będzie Honda.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko oleje, paski, filtry. Serwis i napełnienie klimatyzacji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 136KM 100kW
[l/100km]