Inne
: Po prostu całokształt. Ten samochód jest wyjątkowy w każdym aspekcie, mocno się wyróżnia i oferuje więcej niż konkurencja w tej cenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Ta nieszczęsna skrzynia biegów
Zawieszenie
: Sanki
5,0
Całokształt
Auto po prostu świetne. Właściwie to nie mam coupe, ale sedana w wersji amerykańskiej, lecz nie ma tu odpowiedniej kategorii, w sumie technicznie jest to bliźniak coupe. Auto sprawia kilka problemów, ale nadrabia to swoim całokształtem i wyjątkowym wyróżnieniem na polskich drogach
Wrażenia
5,0
Silnik
Fajny silnik, idealny do tego samochodu. Odpowiednia moc, miły moment obrotowy, a w dodatku pięknie brzmi. Spalanie spore, ale kto się tym przejmuje w amerykańskim aucie
3,0
Skrzynia biegów
No tu inżynierowie Hondy się nie postarali. Rzadko można znaleźć egzemplarz z bezproblemowo funkcjonującym automatem. Jeśli zaczynają się problemy z szarpaniem i ślizganiem biegów, warto w porę wyczyścić elektrozawory i wymienić olej w skrzyni, powinno pomóc.
4,0
Układ jezdny
Bardzo komfortowe zawieszenie, typowo amerykańskie, przyjemnie się buja jest miękkie, ale jednocześnie trzyma auto bezpiecznie w zakrętach. Jedyną wadą jest korozja przednich sanek, typowa bolączka tego modelu. W dużej części egzemplarzy sanki trzeba wymienić na nowe
5,0
Karoseria
5 gwiazdek, bo jak na Hondę, to jest wyjątkowo dobrze. Wersje amerykańskie były chyba lepiej zakonserwowane, albo robione z innej blachy, że jest aż taka różnica. Po 19 latach jedyne rdzawe miejsce to kawałek progu, fragment o długości 10cm.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra, nic jej nie zasłania. Duże szyby, słupki umieszczone w prawidłowym miejscu.
5,0
Ergonomia
Wykonanie jak i rozmieszczenie wszystkich przycisków stoi na przyzwoitym poziomie. Wyposażenie również bardzo fajne i bogate, dużo opcji bardzo ułatwia życie, niektórych rozwiązań nie spotyka się standardowo w samochodach tej klasy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po prostu jest dobrze, nie ma się do czego przyczepić. Climatronic działa wzorowo
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto duże, to i miejsca sporo. 4 osoby spokojnie mogą swobodnie i wygodnie podróżować, również bagaże każdego z nich zmieszczą się do sporych rozmiarów bagażnika.
4,0
Wyciszenie
Tragedii nie ma, jak na auto z japońskim rodowodem jest wyjątkowo dobrze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
V6, to i eksploatacja od razu jest droższa niż w pozostałych wersjach silnikowych. Pali dużo, części silnikowe droższe. Ale jeśli chodzi o resztę to ceny trzymają się na przyzwoitym poziomie, znanym z europejskich wersji Accordów
5,0
Stosunek jakość/cena
Ta kwestia naprawdę zaskakuje, bo za cenę 15-letniego niemieckiego hatchbacka niskiej klasy mamy wyższej jakości "kanapowca", wygodnego i fajnie wyposażonego
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu jest fajnie, z drobiazgów nie psuje się nic, wszystko działa jak należy
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
No tu jest trochę gorzej, bo skrzynia biegów lubi pokazywać rogi, a jeśli w porę nie zacznie się walczyć z problemem, to remont może okazać się bardzo kosztowny. Druga sprawa to korodujące przednie sanki, które mogą doprowadzić do tragedii. W końcu do nich mocowane są wahacze i stabilizator
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 200KM 147kW
[l/100km]