Generalnie b fajne, szybkie, rzadko spotykane wozidło. Ma zdecydowanie więcej zalet iż wad.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fantastyczny. Moc jak na tą pojemność nie powala, nawet jak na tamte czasy, ale odwdzięcza się niezawodnością i rasowym dźwiękiem.
3,0
Skrzynia biegów
Niby prosta hydrauliczna konstrukcja, a trwałością nie powala. Ja osobiście miałem problem z przeciągnięciami z 1 na 2 oraz z szarpnięciami na wstecznym, a skrzynia była już po remoncie. Generalnie padają skrzynie przy ok 220kkm, a koszt remontu lub wymiany, nie mały.
4,0
Układ jezdny
Promień zawracania jak w okręcie, zawias mimo że sztywny to raczej zdatny do cruisingu niż do sportowej jazdy
2,0
Karoseria
Puk puk.
- Kto tam?
- Rdza.
- Zapraszam na kielicha.
Classic honda. Rdza tu rdza tam, acz nie na tyle dużo by wypadał telefon na zewnątrz przez próg.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutów.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutów. Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Git.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo dla kierowcy i pasażera z przodu. Z tyłu nie jechałem, ale tych których woziłem nie narzekali (może przed obawą o szybką wysiadkę)
3,0
Wyciszenie
Byłoby smutno gdyby wyciszyli ją na tyle by nie było słychać V6, ale byłoby miło gdybym słyszał własne myśli jak spadnie więcej niż 1mm deszczu na drogę.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3.0 Vtec w gazie, co oznacza spalanie 3 substancji: PB, LPG i oleju. W mieście średnio 19.5L LPG. Na trasie typu 110km/h 10.5L LPG. Oleju ok 0.5L na 10kkm.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super. Za cenę nieco powyżej 10k, otrzymujemy działające, szybkie, oryginalne, bezproblemowe auto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
podczas 20kkm: 1x żarówka, czujnik obrotów biegu jałowego, uszczelka tylnej blendy, EVAP, elektrozawór skrzyni. Przy tym przebiegu uważam to za bzdety nie wpływające zbytnio na opinię usterkowości
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 200KM 147kW
[l/100km]