kultura pracy i dźwięk, szczególnie w zakresie obrotów 4500-6000 to muzyka dla uszu. Przydałaby się większa elastyczność. Ok. 65000 km na gazie.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą idealnie, bez żadnych problemów.
5,0
Układ jezdny
Dobrz trzyma się drogi. Aktualnie jeżdżę na obniżonym zawieszeniu ok. 30mm w dół (oryginalny kit Hondy - amortyzatory ze sprężynami). Stabilność podczas jazdy wzorowa. Zawieszenie nie jest zbyt twarde (zachowany jest pewien komfort). Latem jeździ na alu 16 - 205/50.
Komfort
5,0
Widoczność
W porównaniu z nowym modelem, widoczność bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szyby parują przy dużej wilgotności powietrza, ale po włączeniu klimu wszystko jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie silnika rewelacyjne, szczególnie na wolnych obrotach. Ale gdyby wyciszyli tę muzykę silnika na wysokich obrotach, to zdenerwowałbym się. Dla lubiących głośniejszą muzykę polecam filtr stożkowy - dobrze słyszalny po załączniu VTEC-a.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy założonej instalacji wtrysku gazu jest ok. (10-13l/100 km).
Jakość serwisu, obsługa i ceny przeglądów też ok (CRH AUTO - Lublin)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeszcze mnie nie zawiodła.
Przy instalacji LPG zalecane częstsze sprawdzenie luzów zaworowych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było poważnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]