silnik 2.0, vteca zapina przy 2300obr lub przy małym obciążeniu od 3800obr, troche nisko kręci za mało jak na silnik hondy i tego brakuje, 2.0 trochę mało do tej masy 3.0 nie brałem ze względu na spalanie i automat, wcześniej miałem civica który setkę robił w 5sek ten 2 razy dłużej więc ciężko się przyzwyczaić, też lubi się napić w szczególności na vtecku.
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia trochę krótka, w trasie wysokie obroty przydała by się 6ka
4,0
Układ jezdny
dość dobrze się prowadzi z tyłu 5 wahaczów
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu super, przy cofaniu gorzej, długi tył, trzeba założyć czujniki cofania
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca dużo z przodu jak i z tyłu
3,0
Wyciszenie
słychać silnik i opony
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny części podobnie do civica więc jest ok, spalanie trochę duże
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 147KM 108kW
[l/100km]