Karoseria
: strasznie gnija tylne nadkola i progi w praktycznie kazdym egzemplarzu, niestety nalezy o to dbac i w pore konserwowac
4,0
Całokształt
auto naprawde dobre pod wzgledem technicznym, od wymiany do wymiany oleju nie ubywa, silnik dosc elastyczny, niestety do doskonalosci brakuje dobrej blachy,, ta jest straszna, trzeba przygotowac sie do zaprawek, a tak to wystarczy czesci eksploatacyjne wymieniac, lac paliwo i jezdzic, polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
Generealnie silnik jest bardzo zrywny i ekonomiczny jak na tak ciezka bude, a do tego cichy, jesli w pore wymienia sie kpl rozrzadu filtry ecd to auto odwdzieczy sie bezawaryjnoscia
3,0
Skrzynia biegów
U mnie srednia, jedynka ciezko wchodzi, ogolem cala dzwignia ma niezle luzy,
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nieprawda jest ze japonczyk to drogie czesci, czesci sa porownywalne do innych marek, zuzycie paliwa jest dosc ekonomiczne, w trasie ode mnie nad morze, wyszlo 6,3l /100km
srednie spalanie 50/50 trasa/miasto 7l, zima 8
4,0
Stosunek jakość/cena
ciezko znalezc lepsze auto w tej cenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
szyby, zatrzaski na listwach, i takie inne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie bez powaznej usterki
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDi 105KM 77kW
[l/100km]