Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord V Sedan

bojan, 12 lat temu
Silnik 2.2 i VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 210 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Accord V Sedan 2.2 i VTEC 150KM 110kW 1995-1998 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Autem jezdze 2 lata i ocenieam je na 6 !!! wczesniej jezdzilem roznymi autami i te bije na glowe wszystkie ktore mialem do tej pory i to pod roznymi wzgledami :) Jest zupelenie BEZAWARYJNE, dynamiczne , przestronne a do tego malo pali po wlozeniu sekwencji STAG. Poprzednie auto to Ibiza 1,9 Tdi 150 KM , moze sie schowac ! poza osiagami ktore wcale nie byly nie wiadomo jak lepsze od Hondy to non stop sie psula . Co do silnika to 2.2 VTEC jest wystarczający do tego auta , jak chcemy pojechac szybciej nie ma problemu , redukcja, gaz do dechy i na 3-biegu do 150 KM/H mamy chwila moment , juz nie jeden TDI sie przekonal co ta Honda potrafi , w zakretach trzyma sie wysmienicie na seryjnym zawieszeniu , ostatnio w prezencie za swietne sprawowanie podarowałem jej piekne 17\" z nowymi oponami i teraz jezdzi jeszcze lepiej . Na wyposazeniu posiadam klimatyzacje , skorzaną tapicerke , podgrzewane i elektryczne fotele , tempomat , elektryke 4 szyb , lusterek (podgrzewanych),szyberdachu takze wszystko co jest potrzebne zeby podrozowac w komforcie a dodam ze auto kupiłem za smieszne pieniądze za to co dostałem i dostaje do dzis... czuje ze nie zamienie je na zadne inne !
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to po prostu rewelacja :) 150 KM moze nie czyni z hani jakiegos demona predkosci,ale kiedy trzeba potrafi pokazac pazurki :) wiekszosc TDI zostawia w tyle a np takie bmw 528 idzie łeb w łeb
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bardzo precyzyjna , czasami piatka potrafi zgrzytnąc przy wrzuceniu a tak to bajka
5,0
Układ jezdny
Prowadzi sie wysmienicie w zakretach, trzyma sie doskonale niczym auto sportowe a przypomnijmy iz jest to auto rodzinne
Komfort
5,0
Widoczność
mimo swoich gabarytow nie ma problemow z widocznoscia i parkowaniem w osiedlowych uliczkach Klopot byl na początku z parkowaniem tyłem , ale to tylko kwestia przyzwyczajenia i wyczucia auta
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie w zimie wysmienite , do tego grzane fotele i nawet przy -25 po kilku minutach w aucie robi sie przyjemnie , a latem klima wystarczająco skuteczna by wysciac z auta z soplem na nosie ;)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jest to co najbardziej lubie w tym aucie :) miejsca wystarczająco dla 4 dorosłych i rosłych osob kazdy moze swobodnie usiac i delektowac sie jazdą bez najmniejszego skrepowania ruchów
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie tez na przyzwoitym poziomie chociaz nie jest to samo co w BMW czy Mercedesie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po zamontowaniu sekwencji uzytkowanie stało sie tanie :) spalanie w przeliczeniu na koszty takie jak w dieslu a nawet i mniejsze , a dodac trzeba do tego ze nie trzeba wymieniac co rusz czegos tak jak to ma miejsce w ropniakach ;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od ponad 2 lat kompletnie nic sie nie zepsulo Honda zasakakuje mnie dalej swoją bezawaryjnoscia
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK :)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord V Sedan 2.2 i VTEC 150KM 110kW
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord V Sedan