Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord V Sedan

konzi, 13 lat temu
Silnik 2.2 i VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 210 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Accord V Sedan 2.2 i VTEC 150KM 110kW 1995-1998 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : duży silnik pozwala poszaleć, zero problemów z wyprzedzaniem, potrafi zawstydzić nie jedno młodsze i mocniejsze auto
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Korozja tylnych nadkoli
5,0
Całokształt
świetne auto, mimo ponad 15 lat dalej wygląda dobrze, wygodne przestronne i bezpieczne, gdyby nie korozja byłoby to idealne auto, spalanie wprawdzie troche spore ale da sie to przeżyć, wrażenia z jazdy i niezawodność rekompensują wady tego samochodu
Wrażenia
5,0
Silnik
2.2 litra robi swoje, bardzo przyzwoicie przyspiesza na każdym biegu jeśli tylko silnik przekroczy 1800 obr/min, to honda więc można wysoko kręcić i nigdy nie brakuje mocy moje auto to wersja USA i ma 130 KM a nie 150 jak było np. w coupe
4,0
Skrzynia biegów
wszystkie biegi zapinają sie pewnie i precyzyjnie, ale zimą bywa że są problemy z synchronizatorami 2-giego biegu, czasami nie chce wskoczyć wsteczny, zrzucam to na garb wieku, poza tym bardzo dobra skrzynia
4,0
Układ jezdny
niestety duży silnik daje tutaj o sobie znać, czuje się ciężki przód, zawieszenie z tyłu nie jest zbyt skomplikowane, ale mimo to prowadzi sie dość pewnie, całość wydaje mi się że pracuje głośniej niż w autach europejskich, ale nierówności wybiera bardzo dobrze i całkiem nieźle trzyma się drogi, jak na japończyka przystało jest dość twardo ale bez przesady
Komfort
4,0
Widoczność
jest ok jak to w sedanie,
5,0
Ergonomia
auto nie posiada ogromnej ilości przycisków więc wysilać się za bardzo nie trzeba, wszystko pod ręką i w logicznych miejscach, najbardziej podoba mi sie ręczny tuż przy fotelu kierowcy
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
tak sobie, klimatyzacja średnio wyrabia przy dużych upałach, jest to niestety jeszcze klima ręczna więc szału nie ma, w zimie odmrażanie szyb też nie pierwszej prędkości
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nigdy nie było problemów że komuś jest za ciasno :) z tyłu nawet wysocy ludzie mają miejsce na nogi i na głowę, dla kierowcy i pasażera też miejsca nie brakuje
5,0
Wyciszenie
wydaje mi się że skoro po zamianie tłumika centralnego i katalizatora na dwie strumienice i tłumika końcowego na sportowy da się dalej normalnie jeździć bez bólu głowy to uważam że wyciszenie daje rade, otwarcie okien radykalnie podnosi liczbę decybeli ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na te osiągi i taką pojemność wydaje mi się że jest ok,
3,0
Stosunek jakość/cena
hondy trzymają dobrze cene, ale też ciężko kupić dobry egzemplarz, jeśli nie żal Ci pieniędzy warto za zadbaną sztuke dać większe pieniądze, napewno odpłaci się niezawodnością
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
cóż 15 letnie auto i przez 2 lata eksploatacji wymieniłem: akumulator, końcówke drążka, wahacz po przygodzie z krawężnikiem i zrobiłem drobną regenerację rozrusznika
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
największy problem tego auta to korozja... tylne nadkola potrafią spędzić sen z powiek... poza tym więcej grzechów nie pamiętam

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord V Sedan 2.2 i VTEC 150KM 110kW
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord V Sedan