Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord V Sedan

Jan, 16 lat temu
Silnik 2.2 i VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 231 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Accord V Sedan 2.2 i VTEC 150KM 110kW 1995-1998 - Oceń swoje auto
3,46
18% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Ten silnik to legenda - nie bezpodstawnie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Hamulce są za małe, bez nawiertów, źle chłodzone - przy ostrzejszej jeździe, lepiej miej ubezpieczenie na życie - paranoja!
Zawieszenie : Każdy jeden element zawieszenia nie daje sobie rady z polskimi drogami - musiałem wymienić ... wszystko...
Przeniesienie napędu : Sprzęgło seryjne nie wytrzymuje jazdy do odcięcia...
3,0
Całokształt
Super agresywne, szybkie, dobrze prowadzące się i piękne auto. Zawieszenie nie daje rady na Polskich drogach. Za słabe, grzejące się hamulce. Silnik nie do zaj****ia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeżeli tylko lubisz sportową jazdę - to ideał. Musisz go kręcić aż mu żyły na czole wyjdą, a zobaczysz jak szybki potrafi być. Cudo.
3,0
Skrzynia biegów
Wsteczny czasem nie chce wchodzić - trzeba kilka razy uruchomić sprzęgło i wchodzi. Do tego ma za długie przełożenie, jak na charakter silnika, który wymaga notorycznego machania skrzynią... i to w błyskawicznym tempie. Ale jest precyzyjna i nie zawiodła mnie nigdy. Co innego sprzęgło, które zwyczajnie mi się skończyło.
4,0
Układ jezdny
Jest niska, strasznie niska i strasznie twarda - ja to uwielbiam, ale niektórzy potrzebują wyciągarki aby z niego wysiąść. Typowo sportowe zawieszenie, które trzyma się drogi, nie wychyla się i wali po kręgosłupie przy najmniejszych wybojach. Aha, na polskie drogi - zbyt delikatnej konstrukcji to zawieszenie - zdążyłem wymienić każdy element już.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez najmniejszych problemów - super duże lusterka. Nie licząc, że samochód ma podejrzaną tendencję do parowania. Bez klimy nie odparuje, póki na dworze pada.
3,0
Ergonomia
Mało schowków, regulacja fotela po lewej stronie - jeżeli masz kawał łapy, aby dokonać regulacji, musisz otworzyć drzwi. Otwieranie okien po środku, przy ręcznym - co kto lubi- mnie to drażni.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bez zarzutu - klima... jak już zacznie chłodzić (poczujesz po 2-3 minutach) to działa, szkoda, że tak punktowo. Mało chłodzi a zatoki załatwia. Samochód strasznie paruje podczas deszczu. bez klimy nie idzie się tego pozbyć.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Accord jest wąski, to jego mankament. Ja mam 195 cm wzrostu i kawał byka ze mnie. Na długość jest ok, ale zbyt wąska i niska jest. Łbem wycieram podsufitkę a łokciem walę w szybę. Co do pasażerów - jeżeli uważasz, że Honda accord to samochód 5 osobowy - spróbuj usiąść z tyłu. 2 dorosłe osoby to max maxów. Ma ogromny bagażnik, przez co pasażerowie są przesunięci za bardzo do przodu. Jak ja odsunę fotel kierowcy, dotykam praktycznie tylnej kanapy - beznadzieja.
3,0
Wyciszenie
Ten silnik wymaga obrotów i zawsze będzie głośno. Nie można mieć za to pretensji. Przy 180 km/h to już krzyczysz do kolegi obok.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto: 10 / Trasa: 9 / Ceny napraw: wysokie - części do japońców są po prostu drogie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Teraz już można kupić 97 za 13-14 tysi, a to super auto dla młodych ludzi. Godniejszy odpowiednik BMW.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów to tylko linka od SRSu mi się przetarła i nie działają mi poduchy, listwa uszczelniająca przednią szybę mi się odczepiła i padają mechanizmy do otwierania okien.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik - nie ma lepszego. Cała reszta - ciężko o gorszą. Odkąd ją kupiłem wymieniłem: rozrząd (wiadomo), chłodnicę (rozczelniła się), amorki, tarcze hamulcowe (to jest totalny mankament - jak można dać hamulce od malucha do 150 konnego potwora???), klocki już 2 razy, sworznie, wachacze, końcówki, przegub, komplet sprzęgła, tłoczek od zacisków w hamulcach (hamulce przestały odbijać)...szczerze? to połowa listy, drugiej już nie pamiętam. Fakt, że jeżdżę ostro, ale to Honda - od tego ona jest. Silnik nadrabia moją cierpliwość, ale wszystko kiedyś się kończy.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord V Sedan