silniczek wysoko obrotowy,dobra elastycznosc nawet na piątym biegu co przydaje się w trasie,mogl by być troche mniej chałasliwy, ale i to ma swoje zalety:)
4,0
Skrzynia biegów
ogolnie dobrze , gorzej tylko zima ale w zasadzie nie ma sie co dziwic nie te wlasciwosci oleju
5,0
Układ jezdny
pewnie sie prowadzi,wspomaganie kierownicy idealnie dobrane i na trase i na postoj
Komfort
3,0
Widoczność
oczywiscie tylko do tylu
4,0
Ergonomia
jak na tamte lata ok i to przez duze o
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
u mnie bez zastrzezen
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przod ok, gorzej troche z tylu ale nie tragedia
4,0
Wyciszenie
jedyny nie duzy halas dochodzi z silnika natomiast z zawieszenia nie przedostaje sie nic
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
min tryb miejski 10l
min poza miejski 7l
max tryb mieszany13-15l
5,0
Stosunek jakość/cena
kto ma to wie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystko ok,zero trzaskow w srodku podczas jazdy i to po tylu latach
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie tylko paski klocki i wymiana oleju aby tak dalej
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i S 131KM 96kW
[l/100km]