Czasami zimą haczyla jedynka i wsteczny ale sporadycznie, ogolnie dobre wrazenie. Skoki moglyby byc nieco krótsze.
5,0
Układ jezdny
Dosyć sztywne, ladnie prowadzi sie na zakretach, gorzej wypada w miescie ale to juz wina naszych drog a nie zawieszenia. Po 10 tys. km na polskich drogach powoli domaga sie wymiany niektorych elementow.
Komfort
4,0
Widoczność
Wysoko prowadzona linia bagaznika ograniczy widocznosc podczas cofania. Poza tym jest ok.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, nieczego nie trzeba szukac. Jesli ktos mial sterowanie szybami w drzwiach to bedzie sie musial przyzwyczaic bo w hondzie sa one miedzy siedzeniami. Kwestia przyzwyczajenia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko sie nagrzewa nawet zimą, gorzej jesli chodzi wentylacje w czasie deszczu. Szyby starsznie parują( pomaga uchyenie szyberka). Problemu nie ma jak jest klima.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze, jedyny minus za nisko prowadzoną linię dachu. Ja mam 184 cm i gdy usiade na tylnim siedzeniu to dotykam glowa sufitu.
4,0
Wyciszenie
Jest w porządku, przy wyzszych obrotach sychac mocniej silnik ale to przeciez honda.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdże na LPG, mozna wytzrymac, w koncu to sa 2 litry.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tutaj sporo zastrzezen. Szyby - horror!!! Szyba od strony kierowcy nie otwiera sie plynnie, od strony pasazera wlasnie sie posypala, tylnie szyby po otwarciu do konca trzeba nieraz ruszyc reka aby sie domknely. Przepalona zaroweczka od zegarka. No i tylnie nadkola podatne na korozje,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po pezejechaniu 10 tys. km zepsul sie aparat zaplonowy. Wymieninialem jeszcze tlumiki. Po prawie 200 tys km przebiegu nie ma zadnych wycieków.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i S 131KM 96kW
[l/100km]