Inne
: Bardzo komfortowe auto. Dobrze się w nim czuję.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Kończy się sprzęgło i czuć synchronizator drugiego biegu.
Układ hamulcowy
: Zapiekające się zaciski hamulcowe to mankament tego modelu.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Hondy lubią raczej wyższe obroty więc ten silnik zaskoczył mnie pozytywnie swoją elastycznością. Auto rozpędza się przyzwoicie już od 1,5tys obrotów. Zakręty 90st. często pokonuję na 3 biegu. Przyzwoicie reaguje na dodanie gazu przy 60km/h na 5 biegu.
Co do kultury to często występuje w tych modelach falowanie obrotów jednak regulacja zaworów i regulacja obrotów eliminują problem.
4,0
Skrzynia biegów
Po komentarzach widzę, że bywają problemy ze sprzęgłem. Potwierdzam. Przy kupnie auto miało 182 tys km i czuć szarpanie przy ruszaniu na zimnym silniku. Czasem zgrzyta przy zmianie biegu z 1 na 2 na zimnym silniku - prawdopodobnie synchronizator drugiego biegu.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie dobrze dopasowane do limuzyny. Cicha praca i komfort.
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba widoczność do tyłu a to za sprawą wysokiego kufra.
5,0
Ergonomia
Wsiadając do tego samochodu pierwszy raz miałem wrażenie jakbym nim jeździł wiele lat.
Wszystko intuicyjne i pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest bardzo komfortowe. Doceni i kierowca i pasażer.
3,0
Wyciszenie
Przy większych prędkościach robi się głośno. Może przeszkadzać przeciętne wyciszenie silnika.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do zbyt ekonomicznych nie należy ale tragedii nie ma.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na 14-letnie auto jest moim zdaniem dobrze.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problemy ze sprzęgłem i zaciskami hamulcowymi z tyłu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 116KM 85kW
[l/100km]