Poprzednio przez ponad rok jeździłem najnowszą Laguną 1.8 - poddałem sie po czwartej wizycie w serwisie i po tym jak zaczęło kwiczeć zawieszenie przy suchej pogodzie a sewris twierdził, że ten typ tak ma. Honda Accord to inna galaktyka, na jej korzyść.
Wrażenia
5,0
Silnik
Takie silniki kocha się za ich kulturę, brzmienie, elastyczność i za ciszę w samochodzie. Rewelacja !!!
5,0
Skrzynia biegów
Wszystko wchodzi bez najmniejszych oporów.
5,0
Układ jezdny
Idealnie dobrany do stanu polskich dróg. W zakrętach prawie bez przechyłów, idzie jak tramwaj po szynach
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterko wsteczne, to w kabinie, przy moim wzroście 180cm, lekko ogranicza widoczność do przodu. Słupki boczne też jakby przeszkadzają oczom przy wchodzeniu w ostre zakręty.
4,0
Ergonomia
Tylne fotele utrudniają zajecie wygodnej pozycji pasażerom o wzroście >180cm tzn. obu moim synom.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja bez zarzutów, podkręcenie nawet o 1*C powoduje odczuwalną zmianę jej pracy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bez zarzutów, natomiast z tyłu mało miejsca na nogi - w przypadku wysokich pasażerów.
5,0
Wyciszenie
Wzór do naśladowania - a jest to moje ósme auto, w tym trzecie nowe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik dwulitrowy potrafi spalić 6,9l/100 km przy jeździe ekonomicznej poza miastem (max. 100km/godz.) - to miłe rozczarowanie. Na trasie Polska - Chorwacja, przy szybkiej jeździe autostradami + bagaż + 4 osoby wyszło ok. 8,00l/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lubią odezwać sie plastiki, szczególnie przedni podłokietnik.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Liczę na ich brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i ES 150KM 110kW
[l/100km]